Fødte 14.09 glemt å oppdatere, ammetåke:p

Carro_suss

Glad i forumet
Lørdag den 14.09 kl 0641 kom lille Brage:) han veide 3810 gr var 52 cm og 35cm rundt hode:) vannet gikk natt til torsdag kl 0035, så hadde egentlig avtale om igangsetting fredag 13 fra morgenen, men siden de hadde det så travelt ville de vente å se om fødselen startet av seg selv. Etter torsdag og fredag med sammentrekninger ble jeg først vaginalt undersøkt kl 2200 på fredag med beskjed fra jordmor at i natt får vi han ut. Ble strippet (trur jeg) og plutselig startet riene på alvor. Etter to lange dager uten søvn fikk jeg roe meg på lystgass og fikk sove en dupp på epedural så når pressriene kom var jeg klar! Lå først i klassisk fødestilling før jeg fikk beskjed om å snu meg, sto på kne over senge ryggen (stilling jeg anbefaler!) fikk virkelig trykket godt. Plutselig var han ute og følelsen er ubeskrivelig! Etter litt kav med å snu rundt på rygg rundt slanger å navlestreng fikk jeg gutten min på brystet <3 helt perfekt avslutting på noen tøffe netter :) ImageUploadedByBV Forum1379907587.502443.jpgImageUploadedByBV Forum1379907598.481631.jpg

Hurra, gratulere så mye ;)

Back
Topp