Fødte. 03.02<3

Mrs. Potato Head

Flørter med forumet
Jeg ble mamma i går! Og tro det eller ei, men gutten som hadde bodd der i ni måneder hadde ingen snurrebass. Så jeg ble mamma til ei lita jente<3 

Wow! Hadde dere forberedt dere skikkelig på gutt da eller var det usikkert?

Gratulerer så mye med jenta

Gratulerer så mye:-) jeg har også fått beskjed om gutt så blir det jente håper jeg hun kler blått:-D

Gratulerer så masse :)) Hvordan var det at det ikke var det kjønnet dere var forberedt på?? Det har jeg selv tenkt en del på:)

Håper det står bra til med dere !!

Gratulerer så mye med den den overraskende jenta da

Var en sikkelig overalskelse det. Var veldig forberett på en liten gutt. Men heldigvis så er ikke vi noe veldig slik, det til gutt og det til jente. Så barnerommet fungerer like bra. I forhold til garderoben, så får ho være litt barsk i starten =)

Når hun kom ut så sa jordmødrene. Her er gutten din. Så svarte jeg: Nei det ække en gutt. Pappen sa: Det er ei jente jo. Det var veldig rart de første sekundene. For jeg har jo gått og venta på en gutt. Har ikke tenkt jente en gang!

Men jeg følte med en gang at dette var jo den lille jenta mi. Har ikke tenkt på gutten i det hele tatt etter det, for jenta var så innmari nydlig. emoticon

Gratulerer så masse med en prinsesse
Må være spesielt å være innstilt på et kjønn å så dukker det andre opp!

Hehe, den tanken har jeg vært inne på et par ganger også.. What if... Men det er jo bare en hyggelig overraskelse da:-) Gratulerer så mye med jenta!

Gratulerer så mye med jenta ;))

Back
Topp