Født i dag

Babydrøm

Glad i forumet
Skulle bare på tilvekst kontroll ultralyd. De oppdaget skyhøyt blodtrykk og svangerskaps forgiftning. Hadde ikke symptomer og følte meg bra. Baby hadde det bra. Endte med keisersnitt. Alt bra med mor og barn. Ligger bare på observasjon, siden blodtrykket ennå er ustabilt. Caleb José 1655 gram og 41 cm.

Vedlegg

• IMG-20230201-WA0003.jpg
    IMG-20230201-WA0003.jpg
    149,7 KB · Visninger: 258
Last edited:
Gratulerer så mye med nydelig liten gutt :Heartblue Så godt å høre at alt er bra med dere begge. Det må ha vært litt av en nyhet å få sånn plutselig. Kan jeg spørre hvor langt du var på vei?

Håper dere får fine dager på sykehuset og at blodtrykket fort blir bra :Heartred

Gratulerer så mye med en skjønn liten gutt :Heartred Så flaks dere hadde som skulle på kontroll, og så heldige vi har som har et så godt helsesystem:Heartred

Så skjønn :Heartred
Gratulerer så mye og håper det går bra til tross alt.

Gratulerer med gutten! Håper du kommer deg fort så du kan bruke tiden på den lille.

Gratulerer! :Heartred Og ikke minst god bedring til deg, det må ha vært en heftig omstilling å gå rett fra tilvekstkontroll til keisersnitt:wideyed:

Gratulerer så mye med nydelig liten gutt :Heartblue Så godt å høre at alt er bra med dere begge. Det må ha vært litt av en nyhet å få sånn plutselig. Kan jeg spørre hvor langt du var på vei?

Håper dere får fine dager på sykehuset og at blodtrykket fort blir bra :Heartred
Tuaen takk 33 + 3

Back
Topp