Født en lille pige!

Amalie25

Andre møte med forumet
Uha, længe siden jeg har været på forumet[:(]
Men fødte altså en lille pige den 22.november. Hun vejede 2415 gram og var 46 cm lang[:)]
Vi var indlagt på børneafdelingen i 6 dage pga at Victoria ikke ville spise. Hun havde slugt en masse fostervand under fødslen og var meget kvalm1
Men nu er vi hjemme og alt er godt. Hun vejer nu 4,3 kg[:D]

Fødslen var hurtig process! Vandet gik om morgenen kl 10 og rierne startede kl 18. Da kom de hurtig og regelmæssigt! Rejste til sygehuset kl 19.30.  Blev undersøgt kl 21.30 og var 1-2 cm åben. Jeg blev panisk for jeg havde utrolig ondt men kunne ikke få epidural før jeg var ca 4 cm åben!! Blev lovet ny undersøgelse kl 23.30. Vaktskifte kl 22.30... ind kom en jordmorstudent...hmm!!
på dette tidspunkt haglede rierne ned over mig, jeg fik aldrig pause!
klokken nærmer sig 23.00 og jeg føler at jeg må presse. Jordmorstudenten ser ud som hun ikke helt tror mig! Hun leder efter babyens puls men finder den ikke. Hun tilkalder en anden jordmor og jeg bliver undersøgt... fuld åbning!!! babyen lå så langt nede at de ikke kunne måle pulsen. Victoria blev født kl 23.18. Jeg havde bare en press-ve og så kom hoved og krop ud i samme ve! Fik 6 sting bagefter.
I eftertid synes jeg det var en rigtig flot oplevelse. Jeg havde utrolig ondt pga at det gik så hurtigt. kroppen nåede aldrig rigtig at vende sig til smerten.Idag er jeg glad for at jeg ikke fik noget smertestillende. Jeg var i fin form efter fødslen.
Smerterne glemmer man hurtigt når man får barnet i armene[:)][:)][:)]

Gratulerer med den lille piken!![:D]

Gratulerer med jenta 
- og takk for at du delte historien med oss!

Gratulerer så masse med en liten prinsesse!

gratulerer med prinsessa[:)]

gratulerer så mye med en prinsesse

Back
Topp