Født allerede?

fru_88

Betatt av forumet
Er det noen her inne som hadde termin i mars, men har allerede født? :)

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app

Ikke som er aktive her inne, men vet da om et par Marsbabyer som har kommet alt! Tidlig ass!!

Jada. Mødrene er litt medtatte av diverse grunner, men det går bra med både de og barna :) Kjære vene så små altså! Ene kom i romjula, andre helt på begynnelsen av nyåret. Ho ene hadde termin 23 mars, dagen før meg - så det er rart å tenke på hvor velutvikla vesla i magen er nå, når jeg ser bildene!

Det er nok en skremmende opplevelse, huff. Men bra det står bra til med alle :-)
Kjenner nå at jeg har et sterkt behov for å få ting ferdig nå! ;-)

Haha, ja jeg kjenner litt på stresset selv! Men jeg går nok til mars, og skulle jeg ikke gjøre det så går det greit det også, ettersom vi har alt fra før av ;)

Oi allerede? Ja det er nå jeg fikk litt småpanikk. Ikke lenge igjrn, å plenti å gjøre. Får få fart på meg. Hehe. Har selv termin 3 mars, og håper å holde ut hvartfall ut halveis i februar. Begynner å bli tung i magen allerede:-)

For min del kunne babyen bare kommet nå. Men for babyens del bør den jo komme nærmere termin. Eneste er at jeg gjerne skulle vært en tur innom Ikea før fødselen, men ellers er det meste klart:)

Back
Topp