Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei jeg kjenner fødte for ikke lenge siden, og far fikk være der hele tiden. Babyen ble født på ettermiddag, og han fikk være helt til kvelden kom og noen andre trengte fødestuen. Mener det var snakk om rundt 7 t etter fødselNår hun ble flyttet på barsel, så måtte far reise hjem. Pga smitte prøver de også så godt det lar seg gjøre at alle får alenerom.
Lykke til!
NeiDet hørtes jo veldig bra ut! Var hun førstegangs?
Har termin 26 og håper at far kan være lengre enn de oppgitte 2 timene etter fødselHei!
Noen som har født på KK ila denne eller forrige uke? Hvordan gikk det for seg mtp korona, og hvor lenge fikk partner være der?
Har termin kommende fredag (22.mai) og er veldig spent!
Dette er heldigvis fødsel nr.2 og far er foreløpig frisk som en fisk
Har termin 26 og håper at far kan være lengre enn de oppgitte 2 timene etter fødsel
Tredjegangs her, så jeg skal klare meg fint, men kjedelig for far å måtte dra så kort tid etter fødsel
Har termin 26 og håper at far kan være lengre enn de oppgitte 2 timene etter fødsel
Tredjegangs her, så jeg skal klare meg fint, men kjedelig for far å måtte dra så kort tid etter fødsel
Det vet jeg, men sist fikk vi knapt 2 timer så tviler på at vi får mer noe denne gangen. Har hørt at det er travelt der oppe for tiden2 timer er bare et snitt på liggetid på fødestuen etter fødsel. Far må hjem når man må over på barsel
Vi fikk 6 timer på fødestua før barsel