Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ler så jeg nesten tisser på meg!!Så vist man kommer over uke 42 så er sjansen minimal for at man føder i det heletatt?? Hehehe passe perfekt for meg å ta det i uke 39 så da skjer det nok ikke før uke 40 +
Haha Tenk så ille....å få beskjed om at nei, nå er det for seint - nå må du begynne på 1 igjen:-OSå vist man kommer over uke 42 så er sjansen minimal for at man føder i det heletatt?? Hehehe passe perfekt for meg å ta det i uke 39 så da skjer det nok ikke før uke 40 +
HahaHaha Tenk så ille....å få beskjed om at nei, nå er det for seint - nå må du begynne på 1 igjen:-O
Her er jeg straks i uke 39, så sannsynligheten stiger!
I forhold til uke. Fant på nettet. Hvor havner vi?
Men nå sender jeg alt bort til dere. Kommer an hvor rask leveringstid det er. Sender det med vinden.Så du sku være en av 13% du din snik gratulere så mye med tulla di!! Va du som tok alt fødestøvet Hihi.. Kos deg masse
Men nå sender jeg alt bort til dere. Kommer an hvor rask leveringstid det er. Sender det med vinden.
Selvfølgelig! du får etterpå .Håper det blåser til overtids damene våres jeg kan holde ut litt til 8 dager til mens termin og 13 til ul termin