Fødsenshistoriene mine;)

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Mine fødselshistorier:)

Med nr en kjente jeg lite liv da jeg var 6 dager på overtid og fikk komme på føden på en skjekk. Jenta hadde det helt fint der inne og jeg hadde to cm og så ble jeg strippet. Hadde en del småvonde kynnere den dagen og kvelden, men de ga seg og jeg sov hele natta. Neste dag hadde jeg litt kynnere, men det var ikke noe voldsomt. Mens jeg og sambo satt og så på farmen gikk slimproppen, og ganske så snart begynte riene. Dog de var ikke så vonde enda. Vi bestemte oss etter en stund for å reise til føden, og ankom ca 2250. Jeg ble skjekket og hadde kun 3cm. Dt var så rolig på føden så vi fikk bli. Peøvde litt badekar, men der klarte jeg ikke å finne en behagelig stilling, så gikk fort opp igjen. Kl 0030 hadde jeg 4 cm. Og nå startet devirkelige smertene. Jeg lå på alle fire i en rammemadrass hele tiden og var i minegen verden, sambo ble plasert i enstol vedsiden av stakkar:p
Så ble jeg skjekket igjen litt over ca 0310 da hadde jeg 8 cm og de tok vannet, da ble det 10 cm med en gang. Under pressriene sank fosterlyden, så plutselig var rommet overfult av leger ol. De gjorde det klar for sugekopp, men jeg klarte det heldigvis alene, og ette 25 min med pressing var den nydelige jenta ute:)

Med nr to hadde jg kynnere fra ca kl 13. Jg ante at noe var på gang, men var absolutt ikke sikker.. Kk 1730 var vi inne på føden for en skjekk, da hadde jeg rier som jeg fint klarte å sitte rolig igjennom:p hadde da 3 cm og vi ble sendt hjem. Vi valgte å heller kjøre til mamma å de, da de bor nærmere sykehuset. Og kl 1905 gikk vannet og de virkelig vonde riene kom. Vi var på sykehuset ca 1930 og da jeg ble skjekket da hadde jeg 5 cm. Litt over kl 20 kjente jeg det presset på, hadde da 8 cm, men hun kunne tøye til ti. Kl 2025 var verdens fineste gutt ute:) han fødde jeg ståene på kne mens jeg støttet meg mot rygget i fødesenga, og t var såå mye bedre en å ligge:)

Koselig at du deler :)

Så bra det gikk så greit med begge fødslene :) Og jeg syns det er så morro å lese fødselshistorier :P

to flotte fødsler :) kanskje vi kunne lagd en fødselshistorietråd for oss som har født før? :)

Back
Topp