Fødseltegn :-)

Vimso84

Glad i forumet
Heisann jenter :-)

Jeg lurte på ein ting, jeg har termin i morgen meeeeen har liksom ikke noe tegn på at ting kommer til å skje snart :-/

Hadde litt rosa utflod i går, bekkensmerten min er nesten borte meeeen det er liksom bare det!!!

Slimproppen som alle snakker om har eg ikke merket har gått så kan ting bare skje plutselig???

Jeg er utrulig lei nå å vil bare ha det over får nå vil jeg møte prinsesso mi <3 <3

Sniker fra juli... Rosa utflod er vel et tegn på at det begynner å skje noe? Og den slimproppen er det mange som ikke ser snurten til. Ja, ting kan plutselig begynne å skje, så du får bare ha masse lykke til :)

Jeg har og termin i morgen. Har ikke så mye tegn jeg heller. Og den slimproppen har jeg ikke sett noe til. Verken nå eller sist, og da gikk vannet sånn plutselig. Jeg blir no heldigvis sotte igang i morgen da :) men hadde jo håpet på det skulle skje av seg selv :(

Da jeg ventet på storesøster gikk vannet mitt plutselig, uten at jeg før det hadde kjent noe som helst på forhånd.
Før du vet ordet av det er hun her :)
Lykke til!

Hadde utflod med lyst blod i forrige uke, ennå gravid.. Men nå har smertene tatt seg opp i dag... så håper noe skjer snart.. har også 1 cm igjen av cervix og 2 cm åpning ( på 2 uka nå ), termin om 2 dager her.. Snart er vi ferdig alle mann! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

ja eg håper ting begynner å skje snart, for dette er bare plagsomt å gå å vente, her går vi å venter på å få symtomer som tilsier at man er fravid å så går vi gravid å nå går vi å venter på symtomer som tilsier at ting begynner å skje hehe det er psykisk slitsom dette vil jeg si hehe :P :P

ja eg håper ting begynner å skje snart, for dette er bare plagsomt å gå å vente, her går vi å venter på å få symtomer som tilsier at man er fravid å så går vi gravid å nå går vi å venter på symtomer som tilsier at ting begynner å skje hehe det er psykisk slitsom dette vil jeg si hehe :P :P
Har det skjedd noe nå på termin dagen din ? :) jeg har termin i morgen.. null fødselstegn her heller :( blir spennende å se om det skjer noe i morgen likevel :p

Nja har begynt å kjenne noe i ryggen å fram i magen så for eg se hva som skjer ut over kvelden/ natten :-) :-)

Hadde rier i går som varte i 6 timer, så sluttet de :( Vil ha de igjen.. Den latensfasen er lang.. var lang med eldste også..

Det er kjedelig hele dette greiene her, av å på å styr å stell!!! Vist hun ikke kommer i morgen kan hun vente til lørdags kveld søndag morning for jeg skal feire bursdagen til min nydelige niese som blir 5 på lørdag hehe!!!

Back
Topp