Siden vi allerede har ei som har født,så bør vi ha en fødselstråd
Hva synes dere om det?
Hva synes dere om det?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønte ikke helt hva du mente med sladrevenn?
Hva mener du?
Hvem har født allerede? Er alt bra med mor/barn? Har ikke sett noen tråd om det..
Syntes det er best å legge ut selv! ikke alle som vil ha alt på åpent forum. Så vi kan ha en på skjult også
Jeg husker at når jeg fikk barn for 9 år siden så var det veldig vanlig med sladrevenn, men da var ikke Internett like allment som nå. Nå er det jo like enkelt å skrive det selv, som det er å sende tekstmelding.
Men det er kanskje koseligere å ha en sladrevenn? Det er samme for meg
Ikke for alle som har noe i mot det, men syntes det alikevell er foreldrene sitt valg. men veldig fint med fødetrådJavel! Tenkte det ikke var så farlig å vite at barnet har kommet til verden,når folk veit at du er gravid.
Jeg ser de har laget fødselstråd og gratulasjonstråd på januarforumet. Kan vi gjøre noe slik her også?
Ja må bare lage hvis du vil for min del Det er jo veldig koselig å kunne skrive inn å fortelle når vi har født for de som ønsker det. Så får vi bare håpe det drøyer enda noen uker før nestemann av oss føderVar i hovedgrunn det jeg tenkte på da se bort i fra den sladrevenn....er bare jeg som er litt gammeldags
Hvem har født allerede? Er alt bra med mor/barn? Har ikke sett noen tråd om det..