Fødselstråd :-)

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Siden vi allerede har ei som har født,så bør vi ha en fødselstråd :)

Hva synes dere om det?

Last edited:
Skjønte ikke helt hva du mente med sladrevenn?

Skjønte ikke helt hva du mente med sladrevenn?
Hva mener du? :)

Hehe...si at jeg er sladrevennen din. Så når jeg har født får du en melding av meg om fødselen. Da kan du legge ut på februarforum at Laban har fått baby.....eller omvendt da :-) at du gir beskjed til meg når du får baby . Jeg syntes i alle fall at det var koselig :-) forstod dere det nå :-p (er dårlig på å forklare :-p)

Men uansett er det greit å ha en tråd hvor vi skriver opp de som har født :-)

Syntes det er best å legge ut selv! ikke alle som vil ha alt på åpent forum. Så vi kan ha en på skjult også

Jeg husker at når jeg fikk barn for 9 år siden så var det veldig vanlig med sladrevenn, men da var ikke Internett like allment som nå. Nå er det jo like enkelt å skrive det selv, som det er å sende tekstmelding.

Men det er kanskje koseligere å ha en sladrevenn? Det er samme for meg :)

Jeg husker at når jeg fikk barn for 9 år siden så var det veldig vanlig med sladrevenn, men da var ikke Internett like allment som nå. Nå er det jo like enkelt å skrive det selv, som det er å sende tekstmelding.

Men det er kanskje koseligere å ha en sladrevenn? Det er samme for meg :)

Er 9 år siden jeg fikk også :) Tenkte bare at det hadde vært koselig jeg da. Men ser jo at det ikke er noe interesse for det,så da dropper vi det sikkert :) Nå hadde vi masse treff og slik den gang også. Ble litt mere sammensveiset gjeng liksom.

Javel! Tenkte det ikke var så farlig å vite at barnet har kommet til verden,når folk veit at du er gravid.
Ikke for alle som har noe i mot det, men syntes det alikevell er foreldrene sitt valg. men veldig fint med fødetråd :)

Jeg er for fødelsestråd, men synes d virker mer styr med sladrevenn:) ønsker heller å si nyheten selv[emoji5]️
jeg er fortsatt litt i sjokk at den første babyen er født!!:o

En oversikt på hvem som har fødd og når er jo koselig :)

Ser for meg en egen tråd hvor hovedinnlegget kan redigeres. En har ansvar for å legge inn etterhvert som mor sier ifra når det har skjedd. Så kan gratulasjoner komme i innleggene.
Blir fort rotete om innleggene skal innholde nyheten og gratulasjoner. Blir fort rotete.
Så kan evnt fødselshistoriene legges som innlegg i egen tråd.

F.eks:
Braga, gutt, T: 3/2-17 F: 6/12-16

Back
Topp