Fødselstråd..?

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Vi må nesten ha det, må vi ikkje? :) eg har lyst å ha det, men ikkje så veldig lysten på å være den som fikser det:p (sorry) noen som vil melde seg frivillig?:)

Har alle sladrevenn no foresten?

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Jeg må bare spørre siden jeg ikke har vært her så lenge, hva er sladrevenn?

Jeg må bare spørre siden jeg ikke har vært her så lenge, hva er sladrevenn?
Det er en som har nummeret ditt og kan oppdatere her inne om det skal være noe:) fks du skriver en tråd at du er på vei til sjukhuset, så kommer det "aldri" en oppdatering for du ikkje har tilgang på nett. Då kan sladrevennen oppdatere sånn at vi ikkje bekymrer oss unødvendig;) ble litt rotete, men håper du forstod:)

Jeg kunne godt ha tatt det på meg, men jeg har egentlig nok med terminlista... Får ikke til å bruke så mye tid her inne, dessverre :( Håper noen andre vil ta det på seg, for det er jo veldig koselig å ha :)

Er det ikke bare å lage den slik som f.eks presentasjonstråden da, så kopier en og fyller inn selv?

Nå som ikke førstetråden lenger står på førstesiden konstant så kan vi jo gjøre det så enkelt ja.

Vi lager en "mal" også poster man inn som kommentar istedet for å skrive til en person som oppdaterer første tråden.
Blir jo litt mindre oversiktlig men mindre jobb om det ikke er noen som melder seg frivillig :)

Vi kan jo også vente å se, kanskje noen melder seg :)
Burde kanskje også være noen med termin litt seint?

Nå som ikke førstetråden lenger står på førstesiden konstant så kan vi jo gjøre det så enkelt ja.

Vi lager en "mal" også poster man inn som kommentar istedet for å skrive til en person som oppdaterer første tråden.
Blir jo litt mindre oversiktlig men mindre jobb om det ikke er noen som melder seg frivillig :)

Vi kan jo også vente å se, kanskje noen melder seg :)
Burde kanskje også være noen med termin litt seint?

Tenkte eg ikkje på:) det er jo greit å bare gjøre det sjøl;)

Har bare TAB og den er helt håpløs til slike ting desverre:-/ Såvidt jeg får kommentert andre sine innlegg uten å plages en evighet:-(

Jeg har ikke sladrevenn, flere som mangler?

ahha, skjønner :) jeg har 3G nett på mobilen så kan oppdatere fødselen min til en vær tid :) så lenge jeg er i stand til det :P hehe

Back
Topp