Begynner det å skje noe?Har du fått noen tegn på at noe er på gang? Jeg spør fordi her skjer det ingenting,men da kan jeg heller glede meg på deres vegne [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynner det å skje noe?Har du fått noen tegn på at noe er på gang? Jeg spør fordi her skjer det ingenting,men da kan jeg heller glede meg på deres vegne [emoji23]

Så spennende, masse lykke tilJeg hadde ingen store tegn annet enn litt mer bekkensmerter før vannet gikk i natt. Nå sitter jeg på sykehuset og venter på sjekk. Lykke til, snart er vi alle i mål. [emoji177][emoji177]

Masse lykke til!Jeg hadde ingen store tegn annet enn litt mer bekkensmerter før vannet gikk i natt. Nå sitter jeg på sykehuset og venter på sjekk. Lykke til, snart er vi alle i mål. [emoji177][emoji177]
3 dager over termin i dag, så nå kan godt frøkna komme!Hadde tegningsblødning for 11 dager siden, slimproppen gikk fredag, og menssmerter i et par uker. Men fremdeles INGEN tegn til at fødsel skjer med det første3 dager over termin i dag, så nå kan godt frøkna komme!