Fødselstegn

LilleOktober

Blir kjent med forumet
Starter en tråd om fødselstegn jeg. Noen som har tegn på at fødselen er nær?

Selv har jeg hatt sykt nedpress idag, sterke kynnere og menssmerter både i mage og i rygg. Fikk idag har jeg også vert skikkelig urolig i kroppen, som om at noe kommer til å skje. 39+2 nå over midnatt - og jeg ønsker sterkt at det skjer noe i natt :)

Er vel mer håpetegn enn tegn her i gården. Løs mage og øm rygg bla, men kan jo være så mange grunner.
Håper vi er i gang snart! :)

Misunnelig!:) her er det ingenting, nada... Tror ikke jeg Jar "nedpress" heller, for det ville jeg vel skjønt hva var om jeg hadde det

Jeg hadde sterke tak her om dagen i rygg og løs mage, så trodde noe sku skje, men neida fortsatt like gravid;) har ofte nedpress da spes. På natta. El når jeg ligger på soffan . Sparker så jeg får nedpress gjør hu. Lengter etter å få treffe vårt lille nurk nå altså;)

Jeg følte på meg at noe var på gang her i begynnelsen av uken. Så jeg ba jordmor sjekke modningen da jeg var der på tirsdag. Livmorhalsen var begynt å trekke seg sammen å var ca 2 cm høy. Men den var ikke myk å det var ingen åpning så hun sa jeg var umoden enda. Jeg kunne nok belage meg på å gå en uke til hvertfall sa hun:-( gleder meg så til å ha henne i armene mine nå...

Jeg følte på meg at noe var på gang her i begynnelsen av uken. Så jeg ba jordmor sjekke modningen da jeg var der på tirsdag. Livmorhalsen var begynt å trekke seg sammen å var ca 2 cm høy. Men den var ikke myk å det var ingen åpning så hun sa jeg var umoden enda. Jeg kunne nok belage meg på å gå en uke til hvertfall sa hun:-( gleder meg så til å ha henne i armene mine nå...
Samme her, nesten iallfall. Sentrert livmorhals med litt åpning her da, men den er lang og dermed ganske umoden dessverre:/ utålmodig her og!.:rolleyes:
Har ikke vi termin nogenlunde likt? 7 oktober her. Kanskje vi sees i Haugesund da;)
Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Fått påvist svært moden og kort livmorhals/cervix for 4 dager siden. Kynnere med økende styrke, nedpress. Kjennes ut som om han prøver å krafse seg ut noen ganger! Tarmen har tømt seg grådig siste 3 døgn. 2 dager igjen til termin!

Når vannet går eller riene er her skal jeg heller hoppe i taket, tør ikke håpe på noe før det selvom jeg analyserer ALT som skjer i kroppen for tiden :)
Blir gal av denne ventingen.. men nå håper jeg han holder seg der litt til da jeg begynner å bli syk og mannen er på jobb til neste onsdag.. :rolleyes::)

Når vannet går eller riene er her skal jeg heller hoppe i taket, tør ikke håpe på noe før det selvom jeg analyserer ALT som skjer i kroppen for tiden :)
Blir gal av denne ventingen.. men nå håper jeg han holder seg der litt til da jeg begynner å bli syk og mannen er på jobb til neste onsdag.. :rolleyes::)
Signerer denne! ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp