Fødselsstripe

Den fra navlen og nedover? Ja, den kom tidlig i høst, tror jammen den kom før 12. Uke hos meg :)

kom og forsvant ca uke 19. delvis tilbake nå, rekker bare halvveis opp til navlen

Nei den har jeg aldri sett noe til :)

Har ikke fått den, fikk ikke sist heller, så tviler på at den dukker opp:p

Begynner å få en antydning av den :) Fikk ikke med første, men tidlig med nr 2. Den gikk forbi navelen og oppover magen. Nå ser jeg bare en skygge av en strek, men regner med den blir sterkere fremover.

Har ikkje no, og fekk ikkje sist heller :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skimter den såvidt nå. Fikk den de siste ti ukene sist og var akkurat kvitt den ett år etter da jeg ble gravid i høst :p

Ikke no stripe enda, men synes dn lille veiviseren har fått lengre og kanskje mer hår helt opp til navlen :p

Nope, har ikke sett noe til det. Er skuffet over det, faktisk. Synes det er litt fascinerende, og fint og så er jeg gravid og så skal jeg ikke få det? :s

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her kom den rimelig tidlig. Ca veke 9! går fra midten av ribbeina og heilt ned til trusekanten:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Ingenting her denne gangen. Sist gang kom den veldig tidlig og blei borte ca 6 uker etter fødsel.

Her kom den veldig tidlig, før uke 12 tror jeg. Går desverre langt opp over navlen også.

Fikk det ikke forrige gang, og det ser ikke ut som den kommer denne gangen heller!

Back
Topp