Fødselsstrek

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Når forsvinner den egentlig? Min er langt fra vekk:) Vet alle ikke får, men noen som har peil??
Syns ikke den er så hot å se på liksom, så den kan godt forsvinne:P

Det lurer jeg også på! Her er det 12 uker siden fødsel og den er like tydelig enda:p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Det lurer jeg også på! Her er det 12 uker siden fødsel og den er like tydelig enda:p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Godt vi er flere...jeg trodde liksom den gikk vekk av seg selv jeg da...hmm...Og lenge siden din fødsel, kanskje den ikke forsvinner av seg selv?:confused:

Vi får gå og ta laserbehandling sammen:p hahah:D

Har skikkelig sterk strek selv, 5 uker siden fødsel :p fikk ikke sånn strek sist, så rart det kom denne gangen.

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Har aldri hatt det jeg :P men nå siste gangen jeg gikk gravid, fikk jeg masse masse strekkmerker:confused::p ikke at jeg bryr meg så veldig da, siden jeg har gått gravid 3 ganger;);)

☆★hilsen meg★☆

Når forsvinner den egentlig? Min er langt fra vekk:) Vet alle ikke får, men noen som har peil??
Syns ikke den er så hot å se på liksom, så den kan godt forsvinne:P

Det er den som går fra navlen og ned ikke sant? Det samme har jeg lurt på, for trodde den skulle forsvinne ganske med en gang, men det har den ikke gjort :) godt å høre at det er flere!

Det er den som går fra navlen og ned ikke sant? Det samme har jeg lurt på, for trodde den skulle forsvinne ganske med en gang, men det har den ikke gjort :) godt å høre at det er flere!

Ja,det er den ja:p
Tar gjerne en stund da...:confused::)

Amme dokk? Tnke hvis den skyldes hormona vil den være der så lenge det foregår storproduksjon av ammehormona?

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp