fødselsskrekk etter fødselen

Wiilma

Elsker forumet
Nå har jeg veldig lyst på en til en. men føler jeg er liv redd for og gå igjennom et til svangerskap.
Jeg har en gutt som er medfødt hjertefeil. han ble egentlig dårlig alt under fødsel[&o] å nå sliter jeg veldig med alt som skjedde sist. siden vi fikk aldri noe krisehjelp der og da. når vi fikk dommen at gutten var vår døds syk sa de bare i fra og hadde en liten samtale med hvordan syk han var. å de gikk igjen. vi ble overlatt til oss selv. føler jeg har så angst for at det samme skal skje igjen.

Føler virkelig at helsevesenet sviktet oss noe forferdelig. å hele prosessen vi var igjennom måtte vi gå igjennom alene.

vet dere om det er noen jeg kan prate med dette om? sykehuset? jeg har vært hos psykolog. men jeg følte ikke at hun forsto helt hva jeg gikk igjennom. så følte jeg virkelig at hun bare satt der og sa mhm.
 
Hei.Jeg har fødselsskrekk,men av helt andre grunner,men har gått ut og inn av dørene i helsevesenet.og kan bare si at du må ikke gi opp.Det er ikke bestandig en liker alle psykologer en møter,og helsevesenet er nå engang slik at en må stå på krava.Så jeg vil anbefale at du går til fastlegen din og ber han henvise deg til en ny psykolog.Møter du en du liker vil du nokk kjenne at det hjelper.
 
Back
Topp