Fødselspermisjon og utregning

chicell

Glad i forumet
Det virker som flere av dere har endel informasjon i forhold til utregning av permisjons penger. Kanskje noen kan hjelpe meg litt?

Jeg har fast stilling, slik at utregningen går på min faste lønn. Har også jobbet endel overtid, slik at jeg har fått kanskje 3 til 4 tusen ekstra utbetalt pr mnd. Blir disse kr tatt i utregningen, eller er det kun min faste lønn som blir tatt i betraktning?

tror ikke overtid med regnes dersom du er i fast jobb og har fast lønn. men kommer kansjke an på om arbeidgiver betaler deg lønn i permisjonstiden eller om du personling mottar utbetaling fra nav? de regner vel gjennomsnittet fra de siste seks mnd..

det kommer rett og slett an på om arbeidsgiveren din legger det på fastlønnen din. For han skriver jo hva de skal gi deg hver mnd. Men er det nav eller arb.giver som betaler pengene for deG?

Ok, trodde jeg skulle få meg litt ekstra utbet nå.
Jobber i kommunen, så de utbet permisjonspengene. Blir ikke regnet gjennomsnitt av de 6 siste mnd siden jeg har fast stilling

nei da vil du nok få fastlønnen din.

ORIGINAL: chicell

Det virker som flere av dere har endel informasjon i forhold til utregning av permisjons penger. Kanskje noen kan hjelpe meg litt?

Jeg har fast stilling, slik at utregningen går på min faste lønn. Har også jobbet endel overtid, slik at jeg har fått kanskje 3 til 4 tusen ekstra utbetalt pr mnd. Blir disse kr tatt i utregningen, eller er det kun min faste lønn som blir tatt i betraktning?

Jeg jobber i flere kommuner og får det itillegg til det faste jeg har. Der betaler de meg fastlønn etter stillingsprosent også beregner nav resten som jeg får ifra de. Det du har jobbet ekstra kommer til å bli lagt til grunn i bereginga fra arb giver i kommunen og du får litt ekstra utbet enn bare det faste. Snakket med den kommunen jeg jobber i fast og de tok med all overtid i beregninga. om du jobber i kommunen er de ofte ganske greie med bereginga og!håper det hjalp deg litt[:D]

Da har du to arbeidsgivere, så da må de ta med det grunnlaget. Da får jeg bare håpe på at jeg er så heldig:)

Takk for svar alle sammen

Da får jeg bare håpe på at jeg er så heldig:)

Håper virkelig jeg også at du er !!!!!!!! du har jo tross alt sliti for de pengene!!![:)][:)]

Back
Topp