Fødselspenger

feliz

Flørter med forumet
Har der begynt å fylle ut søknad om fødselspenger?? Jeg har fylt det ut.Ikke sendt d ennå. Har fått mine arb givere til å fylle ut skatte og inntekts opplysning som de skal sende inn til Trygdekontoret straks. Syns det er greit å ha det gjort siden jeg snart går på ferie og arb givere også gjør d[;)]For etter sommeren er det jo ikke lenge til våre babyer kommer....tihiii[:D]

Fyller hun det ikke ut???????Hun der styreren må jo være helt fjern...[:@]hmmmm ja noen må  jo ha ansvaret i slike tilfeller også...kansje personal kontoret ja.....hmmmm..

ja lønningskontoret må jo iallefall kunne fyllt ut noe.......syns du skal ringe de..og fortelle at det ikke er så greit å få hun til å skrive det...Irriterende da...er jo ekstra jobb for det.Sånne ting ska jo nesten gå av seg selv....Håper du får den nye jobben[:)]

Jeg sendte min søknad i går....har ferie helt til 16 august, så det måtte bare gjøres!!

jeg får ikke fødselspenger jeg, men jeg bør vel få avgårde søknaden om engangsstønad snart... tittet såvidt på skjemaet her forleden, og skjønte ikke en dritt, men jeg må vel få det til?

Jeg snakket med trygdekontoret mitt på mandag, fikk streng beskjed at de ville ikke ha noen søknad fra meg før i aug. Noen andre som har snakket med dem?

Åssen skal dere dele tiden med faren?
Vi har tenkt til dele den sånn at min kjære skal ha 8 uker og fire av dem skal fordelle  på 1 dag i uka i 20 uker og så skal han ha fire uker sammenhengende.

Jeg sendte min i forrige uke jeg.. Men har ikke bedt om at arb.givare skall fylle ut den skatteopplyssnings greja..
Skjønte på trygdekontoret mitt at de tar kontakt med arb.givern ang det pappiret..
Hmmm.. det viser seg sikkert snart det! Vi har ju godt om tid enda da [:)]

Back
Topp