Fødselspenger

Beat

Andre møte med forumet
Lurte på om vi mottar noe brev fra trygdekontoret med beskjed om at søknaden om fødselspengene er innvilget? Jeg har ikke fått noe brev. Det er vel i dag fødselspengene utbetales er det ikke?

Ja, du skal få skriftlig melding om vedtaket fra ditt lokale Trygdekontor. Tror saksbehandlingstiden fra sted til sted er forskjellig, så det kan jo være greit å ringe og purre hvis du synes det drøyer.

Ok, takk for svaret[:)] får ringe og høre hva som skjer[;)]

Trodde ikke man fikk noen penger før barnet var født jeg??

Det har jeg også lurt på! Skal ta en telefon jeg også.

jeg har ikke fått noe brev men har fått penger på konto i dag...satser på at det da er i orden...syns bare jeg har blitt trekt mye i skatt...[8|]

ORIGINAL: Kjersti2

Fikk på onsdag jeg! Og jeg skrev i papirene mine, permisjon fra 13.02, da jeg hadde termin 08.03. så du får fra du går ut i permisjon! Æsj.. mistte de 3 ukene før jeg da[:'(]

Men mister du de tre ukene da? De er vel der de, de blir vel ikke trekt fra de 43 eller 53 ukene, hvis du skjønte? Eller er det jeg som roter?...[&:]

Jeg trodde jeg skulle få mine i dag også.

Ringte de på onsdag, og da sa de at du var sendt til meg, men har ikke fått de på konto. Nå begynner jeg å lure på om de har sendt dem til noen andre/feil konto e.l. HÅper de dukker på mandag, kjedelig å ringe å gnåle så mye på de også. Men blir så irritert på at de alltid bruker evigheter på å sende vedtaket også, for der hadde jo det stått hvilken konto o.l de ble sendt.

Back
Topp