Fødselspenger

*Warry*

Glad i forumet
har alle søkt på det?  eller er bare meg som er treg.

Jeg har heller ikke søkt. Venter på resultat fra forhandlinger på lønn. Dette har jeg blitt lovet å få på mandag, og da er det rett til regnskapsfører for å få beregnet lønn, slik at jeg får sendt søknaden :)) Tror jeg må belage meg på en måned "uten" betaling . . . er vel en viss saksbehanslingstid. Nav anbefalte meg å søke 2-3 mnd før for å være sikker å få utbetaling til rett tid. Men har noe penger på sparekontoen, og får det jo etterbetalt senere, så går nok greit :)

Har heller ikke søkt, men har papirene liggende, så må bare komme meg så langt :-P

Har søkt for 7 uker siden, men enda ikke fått noe svar. Så kan kanskje være lurt å sende inn snart:)

Sendte papirene idag, og har bare 4 uker igjen til permisjon, så ikke så tidlig ute her :)

Men får pengene av arbeidsgiver, så lønna kommer nok uansett tenker jeg :)

Har søkt ja.. og veit at søknaden er registtert.. meeeen venter på på at jobben skal sende.inn lønnsopplysninger og de er så treeege..

Har søkt ja.. og veit at søknaden er registtert.. meeeen venter på på at jobben skal sende.inn lønnsopplysninger og de er så treeege..

Siste rest av papirer som manglet ble sendt inn i går så ikke bare du som er treig nei :)

Har ikke søkt ennå, men får fra arbeidsgiver, så haster ikke. Erfaring tilsier at de uansett ikke skynder seg med de som har levert tidlig, for da har de jo god tid på seg, og er ingen hastesak ;-)

Her tok det fem veker frå søknaden vart sendt inn til eg fekk vedtak. Tek si tid dei fleste stader.

Back
Topp