PrinsessaMi
Gift med forumet
Leste at fødselspenger skulle tilsvare vanlig lønn ved 100% dekningsgrad. Fikk pengene på konto i går, men det er 2000 for lite i forhold til min vanlige lønn... Hva får dere i forhold til deres normale lønn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: bondekone
har du perm i 10 eller 12 mnd, for har du 12 mnd skal du ha 80%lønn har du 10 skal en ha 100%lønn
ORIGINAL: Marikken
Betaler arbeidsgiveren din lønn eller er det folketrygden du får den fra? Har du avtale med arbeidsgiver at de dekker differansen mellom det som folketrygden betaler og din vanlige lønn?
Det er nemlig en øvre grense på hvor mye folketrygden betaler maksimalt (man er ikke garantert å få det samme beløpet som man hadde i lønn (jeg tror det gjelder hvis din lønn ligger godt over 300 000 i året (ikke helt sikker på beløpet).
ORIGINAL: Sara Emilie's mamma
ORIGINAL: Marikken
Betaler arbeidsgiveren din lønn eller er det folketrygden du får den fra? Har du avtale med arbeidsgiver at de dekker differansen mellom det som folketrygden betaler og din vanlige lønn?
Det er nemlig en øvre grense på hvor mye folketrygden betaler maksimalt (man er ikke garantert å få det samme beløpet som man hadde i lønn (jeg tror det gjelder hvis din lønn ligger godt over 300 000 i året (ikke helt sikker på beløpet).
Får direkte fra NAV jeg. Har en årslønn på under 300.000...