Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk ikke dere navnebånd med personnummer på sykehuset? Jenta vår fikk nytt nwvnebpnd med endelig personnummer på dag 2. Sykehuset sender inn alle papirene og jeg fikk sms fra altinn med beskjed om å legge inn navn ca ei uke etter fødselen.Hvor lang tid tok d etter fødsel før barnet lå inne på altinn?
Sender sykehuset informasjon til altinn som sender oss papirene vi trenger for navnevalg? Og får vi da personnummer så vi får meldt til dåp?
Fikk ikke dere navnebånd med personnummer på sykehuset? Jenta vår fikk nytt nwvnebpnd med endelig personnummer på dag 2. Sykehuset sender inn alle papirene og jeg fikk sms fra altinn med beskjed om å legge inn navn ca ei uke etter fødselen.
Er det mulig? Det papirmølla i dette landet altså!Nope!
Men har fått alle papirer nå! Så står jeg brått registrert som aleneforelder, så nå må vi få rydda opp i d [emoji23]
Fikk ikke dere navnebånd med personnummer på sykehuset? Jenta vår fikk nytt nwvnebpnd med endelig personnummer på dag 2. Sykehuset sender inn alle papirene og jeg fikk sms fra altinn med beskjed om å legge inn navn ca ei uke etter fødselen.
Nope!
Men har fått alle papirer nå! Så står jeg brått registrert som aleneforelder, så nå må vi få rydda opp i d [emoji23]
Er det mulig? Det papirmølla i dette landet altså!
På fødselsattesten til min står det at far ikke er meldt til tross for at han skrev under i uke 27, og sykehuset sendte inn papirene [emoji30][emoji30]
Elsker denne papirmølla [emoji23]
Samboer fikk beskjed om å dra ned til nav for å ordne opp. Han dro ned kl 10, men da var d ikke mulig å få hjelp før kl 11. Han drar tilbake kl 11, da får han beskjed om at han må bestille time [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] altså..... jævlig godt fungerende land!
Kommer dette inn på min meldingsinnboks på altinn eller? Fikk automatisk vedtak fra nav i dag ang barnetrygd, så hun er hvertfall registrert i folkeregisteret[emoji4]