Fødselskurs

*KristineS

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Noen som skal på fødselskurs?
Har lest litt om det, og det virket veldig ålreit å ha vært med på=) Jeg har ihvertfall veldig lyst!=)

Noen andre som har vært inne på tanken? Og om noen har vært med på det,. hvordan var det?
Har sykehuset noe med det å gjøre, eller gjør man det privat?

Neeeeei.... Skal aldeles ikke :p Her i Nordland var det ikke noe jeg ikke viste fra før, det er kanskje annerledes bygged opp i andre kommuner.... Tenker det kan være greit om man vil treffe andre gravide, men ellers finner man den opplysningen man trenger hos jordmor, lege og internett... MIN mening ;)
Her får man tilbud om det fra jordmor, ikke gjennom sykehuset, det var noen timer med undervsning. Her i min kommune.

Om du er førstegangsfødene (alle andre å da ), kan du om du vil personlig ta kontakt med sykehuset og få omvisning og infor hvordan det fungerer på deres sykehus ;)

Var med første, men jeg viste jo alt da. her er det bare førstegangsfødende som får tilbudet. skal nok klare meg uten nå som det er nr tre;) hihi

Jeg har hørt at "lamaze" skal være så fantastisk, men så har jeg lest at det er bare er tull.. jeg vil jat det skal virke, og være ekte!! Jeg vil jo gjøre alt for at jeg ikke skal ha det vondt!!! (Ja, gruer meg litt til smertene!!!)

Her hadde de kurs som gikk over 4 kvelder, 2 samlet med mennene, og 2 for oss gravide.
Lærte ikke noe nytt, så var kjedelig. Var til og med førstegangsgravid da.

Denne ganga lar jeg det skure og gå :P

Back
Topp