MarcusMamma
Forumet er livet
noen som har fått sett den? har lyst og lese min men vet ikke hvordan jeg skal det..
sende brev eller hva?
noen som vet hvordan det fungerer?
sende brev eller hva?
noen som vet hvordan det fungerer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~Distré~
Er ikke det det store arket med fødselsforløpet på? Notatene jm gjorde under og rett etter fødsel?
I tilfelle fikk jeg med meg en kopi hjem...
ORIGINAL: MammaOkt
Jeg skrev et brev til Føden/Kvinneklinikken hvor jeg ba om å få tilsendt alle papirer vedrørende fødselen. Skriv navn og fødselsnummer.
Husk å signere.
Fikk da partogrammet + det som var skrevet i journalen.
ORIGINAL: Hello Kitty
Ikke mening å "kuppe" tråden, men lurer også veldig på det, da de satt helt annen alder på ungen enn etter termin (39+1 istedet for 38+0).
ORIGINAL: MarcusMamma
Er ikke det det store arket med fødselsforløpet på? Notatene jm gjorde under og rett etter fødsel?
nei det e fødselraport... men journalen de har i arkivet på sykehuset om alt som skjedde uderveis har eg lyst på.[:)]
Jeg skrev et brev til Føden/Kvinneklinikken hvor jeg ba om å få tilsendt alle papirer vedrørende fødselen. Skriv navn og fødselsnummer.
Husk å signere.
takk da skal eg gjøre det[:D]
nei det e fødselraport... men journalen de har i arkivet på sykehuset om alt som skjedde uderveis har eg lyst på.[:)]
Jeg har en barnejournal og et partogram (<- alt som skjedde fra jeg ble lagt inn til han var ute og jeg ble sydd sammen)
Står ikke fødselsrapport på noen av de
Husk å signere.
takk da skal eg gjøre det[:D]
Glemte å skrive at jeg fikk tilsendt en giro på 70 kr eller noe.
Greit å presisere at du ønsker også det som er skrevet i rapporten. Jeg fikk først tilsendt bare partogrammet til tross for at jeg skrev "alle papirer vedrøredne min fødsel", og måtte skrive nytt brev..