Jeg skrev litt om dette for en stund siden og sa jeg skulle skrive litt når jeg hadde gjennomført det
vel, først og fremst er en ikke i en hypnose mn kun i en avslappet tilstand
jordmor mente også at fødselshypnose er et feil ord og som kanskje kan skremme fra å prøve. Jeg har grua meg så masse til fødselen at jeg følte jeg ikke hadde noe annet valg enn å prøve. var der første gang for 5 uker siden, jeg lå på en benk med øynene igjen og hun satte på rolig musikk og snakkte til meg om hvordan jeg skal slappe av på best mulig måte. Har hørt på dette 4-5 ganger i uken og i dag var jeg der for nytt opptak som er mer fokus og snakk om babyen og fødselen. Jeg er en person som ikke lett slapper heeelt av, sovner feks aldri i solarium
mn har etter dette klart å slappe mer av. Øver på dette når jeg får kynnere og å bruke pusten bedre. Forrige fødsel klarte jeg ikke å slappe av og bandt meg når riene kom. Målet nå er jo at jeg skal kunne slappe mer av og jobbe mer me riene og slappe av noe som gjør en fødsel til en bedre opplevelse og raskere.
Sitter igjen å føler at dette går bedre denne gang og føler meg mer mentalt forberedt
Lillegull har også tidligere ligget i seteleie og fikk i dag gjennom ul se at hun har lagt seg med hodet ned og det gjør meg såååå glad, var veldig engstelig for noe annet... Kan iafall anbefale dette til dere som skal ha flere barn og med et slikt tilbud der dere bor
Sitter igjen å føler at dette går bedre denne gang og føler meg mer mentalt forberedt
Lillegull har også tidligere ligget i seteleie og fikk i dag gjennom ul se at hun har lagt seg med hodet ned og det gjør meg såååå glad, var veldig engstelig for noe annet... Kan iafall anbefale dette til dere som skal ha flere barn og med et slikt tilbud der dere bor