DramaQueen
Forumet er livet
På søndag sto jeg og sambo opp i 7tida med Mia, ingen teng til fødsel! Satte meg på BV og satt her til i 11 tida ca.[:D]
Rundt 12 begynte jeg å kjenne litt murringer i rygg og mage, ble drit redd for jeg visste at nå er det ikke mange timene til det blir helt for jævlig vondt [:(]
Ringte mamma og ga beskjed at vi kom til henne med Mia om en stund. Orka ikke stresse for det kom nok til å ta noen timer.
Gråtende gikk jeg inn til Kenneth og sa at jeg tror vi må dra nå! "hæ, har du rier?" ja tror det, svarte jeg!
Litt etter 13.30 var vi hos mamma. Gikk inn å tok en kopp kaffe, og hadde tenkt å dusje der før vi dro nedover til sykehuset, men jeg ombestemte meg ganske fort. Riene var ikke særlig vonde, men jeg var så sinnsykt redd. Hadde bare lyst å komme meg til sykehuset!
Grunnen til at jeg var så redd var at jeg visste det kom til å bli mange ganger vondere enn det jeg hadde da, og når jeg fødte Mia så tok det bare 1time fra vi kom på sykehuset til hun var ute! [X(][X(]
Så det ble til at vi dro fra mamma og satte kursen mot sykehuset! Da var klokken ti over 2!
Stoppa på statoil for Kenneth skulle kjøpe brus og noe godt, ordre fra meg! [:D]
Når han kom ut fra statoil spurte han om vi skulle stikke innom foreldrene hans og få noe å spise, ja det kan vi godt sa jeg! Var jo en smule sulten![:D]
Hehe han spurte når jeg IKKE hadde en ri, og da kjenner man jo heller ingenting! Fikk da en ny ri, så jeg ombestemte meg igjen. Blir ikke noe besøk til foreldrene dine, kjør til sykehuset!
Vi kom på sykehuset kl 14.25, JM tok meg rett inn på ett undersøkelses rom og sjekka åpninga.
Hadde bare 3 cm da. Gjett om jeg ble skuffa???[:(][:(][:(]
Så var det inn på ett annet rom og sette seg i registreringa. JM sa jeg hadde middelse rier. Sa til henne at jeg gidder ikke sitte mer med CTG registrering, jeg vil opp og gå! Men hun tvinga meg til å sitte der i 10min til! Huff, de lengste 10 min i hele mitt liv! Heeelt jævlig å sitte i ro med rier!
Fikk endelig av meg CTG, og opp og gå, deilig![:D]
Ba henne hente varme risposer til meg, for det ville jeg ha på ryggen! Men det hadde hun ikke! "jo, det har dere, for det fikk jeg sist" hehe...[:D]
Hun hadde en sånn varmepute jeg skulle få, men den måtte jo selvfølgelig kokes først![:@]
Fikk da endelig den puta på ryggen, guuuud så deilig!
Nå synes jeg det frista med badekaret, så hun tappa i! Fikk mer og mer vondt jeg, au au au!
Hadde forbannt meg på at denne gangen så SKULLE jeg bade! SKAL bade! Haha, tror dere det ble bading på meg? neida, når badekaret var fullt av deilig varmt vann kjente jeg litt trykketrang! Shit, hadde jo ikke fått vært på do enda!!![&:]
Sa det til JM, og hun sa det skulle jeg ikke tenke på i det hele tatt![:)] Tenkte ikke mer på det heller, for jeg var så trygg på JM og hun fikk meg til å slappe av og heller konsentrere meg om riene!
Synes det var tidlig å få trykketrang, for jeg hadde jo bare 3cm da vi kom inn på føden, og riene var enda levelige med!
Sånn ca 15.15 var vi inne på føderommet, sto med prekestolen framfor meg og pusta! JM spurte om jeg ville stå sånn og føde, men jeg ville heller opp i senga. Her var det bare å få av meg klærne og med hjelp fra Kenneth så fikk de meg opp i senga!
Ble stående på kne i senga, kjempedeilig![:D]
Kl 15.25 hadde jeg 10cm åpning, og jeg måtte virkelig trykke nå!!! JM ba meg holde litt igjen så jeg ikke skulle revne! Og gjett om jeg ikke holdte igjen det jeg kunne, for revne DET skulle jeg ikke![:D]
Kl 15.30 gikk vannet, og 15.35 var lille lykketrollet vårt født!

Spurte sambo etterpå kom det kom noe bæsj, ingen bæsj kom, men du feis når ungen kom ut og den lukta styyyygt!

Får litt skrekk på å føde flere ganger siden det går så sinnsykt fort og det blir så intenst, så foreløpig så har jeg nok med 2 unger![:D]