Fødselshistorie+bilde!!!(litt lang)

Hege og Dennis

Forumet er livet
Det hele begynte for 1uke siden(torsdag 22/03-07)

Jeg stod opp 07.30 for å få opp guttungen og sende han på skolen!!!Ante fred og ingen fare!!!
Kl 07.45 så gikk jeg på do for å tisse og reiste meg opp når jeg hadde tørket meg,men det bare rant videre...skjønte da at nå var det noe på gang...Tok på meg ett par bind sånn at jeg fikk gjort ferdig sønnen min og sendt han av gårdet!!!

Jeg ringte amboeren 08.15 og ba han komme hjem for jeg hadde i mellom tiden ringt sykehuset og fått beskjed om å komme 10.30...Herregud og tiden gikk tregt da gitt!!!(hadde ingen rier så jeg var forbedt på å komme hjem igjen!!!)

kom inn 10.30 og ble lagt inn på ett rom for med ett sånt belte rundt magen(husker ikke hva det heter)hihi[:)]Var det i en halv times tid før jeg skulle inn til legen så vi satt og ventet!!

Vi satt og ventet i under kant av 2 timer før det var våres tur,kjente at det hadde begynt å ta tak i magen men det var ikke stort,så vi ble sendt hjem igjen men fikk beskjed om å komme tilbake dagen etter kl 10 om det ikke skulle skje noe i mellom tiden!!!

Vi reiste en tur på McDonalds for vi var blitt så sultne etter all venting på sykehuset...Og etter det så reiste vi for å besøke svigerforeldrene mine som bor 5-10 min unna sykehuset...Riene hadde begynt å bygge seg opp så jeg håpet å gå sånn til dagen etter!!

Vi var hjemme 15.30 og da gikk jeg og samboer å la oss i senga for å slappe av men det ble ikke mye avslappning for riene bygget seg opp og ble vondere...Sa til samboer "at nå orker jeg ikke mer,jeg vil inn og skjekke åpning og om det er lenge igjen".Så jeg ringte sykehuset igjen og vi reiste 18.15..Var da inne 19.00 og lå med belte enda en halvtime...Det var helt pyton for jeg ville bare opp å stå når riene satt inn!!!

Etter en halvtime så måtte jeg på do for å tisse og når jeg var ferdig gikk jeg til jordmor å sa"kan du være så snill å sjekke åpningen min nå,for jeg vil bare presse ut nurket"..Klarte nesten ikke å holde igjen!!!!Jordmor skjekket og jeg hadde "bare" 5cm...pyton tenkte jeg da...Hun skjekket meg med jevne mellom rom for pressriene kom bare oftere...og etter 15min så hadde jeg 8cm åpning...Da håpet jeg de 2siste cm kunne gå like fort...

Og plutselig så sier jordmor "Nå kan du få presse jenta mi"...Endelig tenkte jeg...Lå og presset ett par ganger og kl 21.30 så var lille prinsen ute!!!Endelig fikk jeg se han og fått han opp på magen!!!Han var ikke så stor som jeg trodde,akkuratt en perfekt liten prins på 3950 gr,51cm og 36 rundt hodet!!!

Samboer klipte navle strengen og jordmor spurte om vi ville se morkaka...takket nei med det samme..Hihi,men samboer så den da....

Vi fikk ligge i en dobbelt seng etter fødsel og er fikk vi ligge i 2 timer å kose oss sammen med prinsen våres...En helt fantastisk tid...

Her er prinsen min Dennis bare 10 timer gammel!!!

Så nydelig han er

Så fin fødsel! Og nydelig gutt du har fått [:)]

ORIGINAL: Heather

signerer

ORIGINAL: Heather

Sign..[:)]

Det var en fin fødselshistorie, og en fortryllende liten prins. [:)] Gratulerer så mye!

ORIGINAL: Misin

Det var en fin fødselshistorie, og en fortryllende liten prins. [:)] Gratulerer så mye!

signerer[:D]

Back
Topp