fødselsgave

vinge

Betatt av forumet
Da har jeg ordna fødselsgave til mannen[:)] Han har vært sååå snill og gjort alt hjemme siden jeg har vært så dårlig de siste mndene. Ved forrige fødsel fikk jeg en kjempe fin gave av han og nå synes jeg han fortjente en oppmerksomhet.

Super pappa smykke[8D] håper han tørr gå med det. . hehe

http://www.kalassmycken.se/halsband_familj.html#

Så fine smykker [:)] regner med han blir kjempeglad for det [:D]

Sambo bruker desverre ikke smykker, så er ingen vits i å kjøpe noe sånt til ham..

den var kjempefin

Det var kjempefint/tøft!!![:)] Nesten så jeg har lyst til å kjøpe det selv....hmm, hehe[8D]
Er det greit å bestille fra denne siden, eller har du kjøpt det i en butikk?
De hadde mange fine smykker og gavetips jo[;)]

ORIGINAL: Karri82

Det var kjempefint/tøft!!![:)] Nesten så jeg har lyst til å kjøpe det selv....hmm, hehe[8D]

kjøpte det på barneparadis.no . De hadde ikke inne akkurat det jeg skulle ha men jeg sendte en mail så bestilte de det til meg:)

ORIGINAL: vinge

ORIGINAL: Karri82

kjøpte det på barneparadis.no . De hadde ikke inne akkurat det jeg skulle ha men jeg sendte en mail så bestilte de det til meg:)

Ok, får ta en titt da[:)]

Kjempe fint! [:)][:)][:)]

Jeg har også kjøpt ett smykke till sambo. Han liker smykke, men blir ofte låk i hodet av det og han føler det blir tungt. så håper han ikke føler det om dette, men dette er mye lettere enn det han vanligvis bruker da.

Er også ett sant dogtag smykke, på ene siden står det pappaen vår, og på andre elska dj fra guttane dine.

Synst han var så utruli flink og hjelpsom og støttandes sist gang. Hadde virkelig ikke klart meg uten han!
Og bare det att han plutselig fikk ta vare på den lille nyfødte gutten vår helt alene i 2timer er jeg så stolt over att han taklet det så fint! Var nokk ikke det han forventet da vi reiste på føden den kvelden.

Back
Topp