Fødselsgave

tvmamma030321

Blir kjent med forumet
Hei dere:)

Jeg har tenkt på en fødselsgave/farsgave til pappaen når lille er født men usikker på hva det kan væreo_O Han har vært så fantastisk og tålmodig i svangerskapet så synes han fortjener det ettersom at han har stått støtt ved min side:Heartred

Flere av dere som tenker det samme?:)
 
Har tenkt det samme, men har foreløpig ingen ideer :) følger med og ser om noen her har tips :)
 
Hei dere:)

Jeg har tenkt på en fødselsgave/farsgave til pappaen når lille er født men usikker på hva det kan væreo_O Han har vært så fantastisk og tålmodig i svangerskapet så synes han fortjener det ettersom at han har stått støtt ved min side:Heartred

Flere av dere som tenker det samme?:)
Det har jeg faktisk ikke tenkt på i det hele tatt, men det er jo egentlig en veldig god ide! :) Sist spanderte jeg en gave til meg selv bare :hilarious:
 
Nei, vi gir ikke slike gaver. Sist kom riktignok farsdag en uke etter fødsel, så på et vis så fikk han jo. Sist fikk vi baby i gave. Satser på at det blir utfallet denne gangen også:happy:
 
Vi har ikke gitt gaver.
Mamma fikk et smykkesett i gull av av pappa da jeg ble født, syns alltid det har vært koselig. Tenker det hadde vært fint med noe han evt kan ha lenge som minne.
 
Tenkte kjøpe en lilleba pysjbukse til han som han kan bruke i hjemmeperioden i starten:happy: ser for meg det blir mye hjemmetid med tv og serier i starten nå som korona øker. Han har svært lite koseklær og liker best dongeri, men tenker han kommer til å like en god pysjbukse:):):Heartred
 
Hei dere:)

Jeg har tenkt på en fødselsgave/farsgave til pappaen når lille er født men usikker på hva det kan væreo_O Han har vært så fantastisk og tålmodig i svangerskapet så synes han fortjener det ettersom at han har stått støtt ved min side:Heartred

Flere av dere som tenker det samme?:)
Nei, baby får være gave nok :D
Vi er ingen gavepersoner i utgangspunktet så det ville han nok syntes vært rart. Forventer ingenting jeg heller.
Vi setter heller pris på å gjøre noe sammen, lage ekstra gode middager, gå ut å spise eller ta turer. Så det gleder vi oss til :)
 
Back
Topp