Noen som skal gi fødselsgave til sin kjære?
Evnt hva?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om han får noe? Har han vært slem gutt?;-) hihiNei. Han har bursdag rett etterpå så han får være fornøyd om han får noe da.
BVforum via HTC
Ja, akkurat nå har jeg veldig lyst til å kaste fyren ut i snøen og låse dørene.Om han får noe? Har han vært slem gutt?;-) hihi
Huff da:-( Hva står på?Ja, akkurat nå har jeg veldig lyst til å kaste fyren ut i snøen og låse dørene.
BVforum via HTC
Hovedsaklig bare hormontroll som freser for bagateller. Ikke noe verre.Huff da:-( Hva står på?![]()
Hihi;-) Nei, det har vi aldri sett;-)Hovedsaklig bare hormontroll som freser for bagateller. Ikke noe verre.![]()
BVforum via HTC
Sååå enig med deg! Vi fikk den kaffemaskinen vi ønsket oss til jul, og enkelte dager er den det som må til for å få meg ut av sengen;-)Kaffemaskin er den ultimate gave til husstanden når småbarnslivet starter! Av alt jeg fikk/kjøpte meg ifbm fødsel av førstemann har ingenting kunnet måle seg med verdien av en ordentlig god kaffe, om det var kl seks på morgenen eller fem på ettermiddagen. Luksus, nytte og velvære, hver dag![]()