Fødselsgave.

simle

Flørter med forumet
Er det noen som har tenkt å gi fødselsgave til den vordende far? Etter forrige fødsel ble babyen den store gaven til både mor og far. Det blir det nok denne gang også, men etter den innsatsen pappaen har gjort gjennom dette svangerskapet tenker jeg han skal få en liten hyggelig hilsen som han kan kose seg med mens vi ligger på sykehuset.

Tenker derfor å kjøpe inn en liten kurv med assosierte flasker øl, spekemat eller annen bar snack og et pondus blad. Da kan pappaen få feiret litt i sofakroken :)

Er det noen andre som har tenkt på fødselsgave til partneren?

Har ikke handlet noe skikkelig gave til han enda, venter på lønn, så inntil videre har jeg fikset en liten pakke fra lissmor som han skal få :-) der jeg valgte og kjøpe en veldig fin kopp med en figur der det står: verdens beste pappa, det er nettopp deg det! eller noe lignende som jeg kjøpte 9 kjærligheter som jeg putta oppi for alle de 9 mnd han har vært så flink med meg, magen og alt her hjemme :-) utenom det tenkte jeg og kjøpe en morsom pappabok med masse artige sitater om det å være pappa og pappatilværelsen :-) har vært litt i rundt i butikkene og de anbefalte meg å vente en ukes tid, da det er farsdag i november å butikkene får inn kjempe mye fint :-)

oktober23: Så lurt :) Og så søtt!!

Nei, her har jeg ikke tenkt på noe. Vi har ikke akkurat kjempegod økonomi - men det er klart det ikke hadde trengt å kostet så mye. Jeg har bare ikke tenk noe på det. Og det tror jeg ikke han har heller. Vi er jo " ny i gamet ", så det blir litt sånn som simle sier: babyen blir gaven:) Så får vi heller belønne oss begge med en tur ut å spise eller noe sånt en stund etter fødselen :) Har nemlig en ett års bryllupsdag som vi mangler å feire :)

Her i huset fikk faren en liten gave på forskudd. Han har lagt sin elsk på et spesielt superundertøymerke - dette hadde jeg kjøpt inn et sett i og tenkt å gi han når knøttet var på plass. Men så kom jo elgjakta, og jeg innså at han hadde mer bruk for gava nå mens han fortsatt kan jakta ganske mye (blir jo naturlig nok redusert når mini kommer). Han ble storfornøyd han =)

Jeg har foreslått at vi kjøper oss et digert fenalår - så kan vi begge kose oss glugg ihjel! Det beste mannen vet er et fenalår :-)
Ellers tenker jeg at han får pinadø være glad for at jeg har gjort "the heavy lifting" og bært frem en liten perfekt jente :-)

hahaha - har du også sett at det bugner over med fenalår i enkelte butikker? Ikke langt unna å kjøpe meg et selv.. :)

Ja, sant!? Til glede for oss begge! Og nå skal det sies at jeg ikke forventer noen fødselsgave - så hvorfor ikke slå to fluer i en smekk?? :-)

Back
Topp