Fødselsgave til far :)

Rog90

Glad i forumet
Noen som skal gi det? Evt hva? Jeg tenker å lage en liten pakke med diverse, til nå har jeg to t-skjorter fordi han sikkert må bytte t-skjorte oftere fremover, og ørepropper til nøden, tenker både å ha i litt praktiske, men også litt humoristiske ting. Noen som har forslag :)?

Noen som skal gi det? Evt hva? Jeg tenker å lage en liten pakke med diverse, til nå har jeg to t-skjorter fordi han sikkert må bytte t-skjorte oftere fremover, og ørepropper til nøden, tenker både å ha i litt praktiske, men også litt humoristiske ting. Noen som har forslag :)?
Så lurt! Jeg har kjøpt slipsnål med plass til å gravere navnet til gutten vår. Han fikk armbånd sist :)

Oi! Nei dette har jeg ikke tenkt på, annet enn jeg wisher i ny og ne og finner kule bodyer med "daddy's girl"ish motiver og slikt som er kule! Men følger denne tråden, kanskje det dukker opp tips:D

Har forsøkt å finne nogen litt macho gulpekluter, som blir det nye accessoiret hans :p Men dårlig med stilige motiver da, noen som har sett?

Blir ingenting herifra..skal tross alt føde tredje barnet hans ;) Får være gave nok :p

Ingenting her heller.. Har fått litt småting gjennom graviditeten da, som feks pappa Ola og Moen fine håndduker fra princess som det står verdens beste pappa på (kjølte med verdens beste mamma også såklart;)) og litt andre småting:) ellers er det gave nok at jeg bærer fram barnet hans og ikke minst føder det tenker jeg!
Men har tenkt å kjøpe en storesøstergave, sånn at hun får litt oppmerksomhet også:) hun blir ni i sommer, så tenkte kanskje kompaktkamera, så kan hun være "fotosjef" og huske på å ta bilde med milestoneskortene blant anna:)

Ja den er planlagt, og i boks.
Han sa i fra selv at jeg ikke måtte glemme det. Han ble så rørt/takknemlig sist.

Da jeg traff blink 1.gang så må jeg fortsette nå som han får 2.mann :)
Tilføre siste tilskudd med gravering ❤️

Back
Topp