Fødselsgave til far

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Mange nybakte mødre som får en gave/oppmerksomhet fra mannen etter fødsel. Men får mannen noe fra dere? Jeg har litt lyst til å gi en liten ting til gubben for at han har holdt ut hormonelle meg i 9 måneder og alt som følger med av plager:p. Men ikke peiling på hva:rolleyes::cool:
 
Det har jeg hørt flere som har gjort. F.eks lage til en pakke med favoritt øl, snacks, billetter til en kamp e.l

Hvis jeg skulle gitt mannen min noe, hadde jeg nok kjøpt en god dusjsåpe, deodorant og godlukt i favorittmerket hans :)
 
Her blir det å kjøpe t-skjorte med teksten verdens beste pappa :) Han beviser jo at han er det allerede nå så den passer godt når mini kommer.
 
Jeg har bestilt en t-skjorte til han. Han elsker t-skjorter og jeg fant ut at han fortjente (enda) en ny :) Og så tror jeg at jeg skal kjøpe "baby owners manual" bok til han bare på tøys og legge sammen med den. Jeg er glad i å gi presanger, så han skal få selv om ikke jeg får :p
 
Dette har jeg lyst til også.. Men ja, hva? Hmmm
 
Jeg har lenge hatt lyst til å kjøpe han PS4 men har aldri blitt noe av. Så tenkte å kjøpe det til han nå:)
 
Fin gave! Håper han husker å hjelpe til når babyen kommer og ikke blir sittende hahah
Skal visst ha keisersnitt så han har bare å hjelpe ja:p i tillegg skal vi starte med flytting ca 2 uker etter så tror ikke det blir noe problem:) ( håper jeg) :D
 
Jeg fikk ingenting med første og tviler på jeg får noe denne gangen. Han får ingenting. Er ikke baby gave nok i seg selv for begge? ☺

Det jeg tenker også. Nevnte det for mannen angående gave til meg da jeg faktisk må føde ungen. Han svarte du får jo en baby. Og Han har helt rett ❤️ verdens beste gave
 
Tror jeg bestiller en kasse øl av favoritt ølene hans. Kan få der levert på døra #enkelsjel

Og kanskje sykkelsko, han skal kjøpe seg sykkel og må jo trimme bort all ølen ;)

Han fikk ingenting sist..
 
Han trenger nye klær så jeg har fyllt opp sykehusbagen hans (han skal være med oss på sykehuset de dagene vi er der) med nye klær :)
 
Min mann er veldig glad i øl, så jeg tenker å kjøpe mye forskjellig godt øl som han kan kose seg med. Han har fått det gjennom svangerskapet også, fordi han er så støttende at jeg blir helt overveldet av det. Tenker å gi noe mer, men jeg vet ikke helt hva det skal være enda. Han har fått baby owners manual (bok) og en annen pappabok som han elsket.

Vet ikke om jeg får noe, men jeg antar det, han er veldig gavmild. :)
 
Når gir dere Pappan disse forskjellige slagene med øl da:)?
 
Her får han en Baby <3 jeg fikk ingenting sist, og gjør nok ikke det denne gangen heller. Men det forventer jeg ikke :) Vi får verdens beste gave sammen <3 Men har kjøpt til kommende storesøster på 5, hun får en eske legofriends når hun kommer på sykehuset for å se lillesøster. Og denne storesøster gaven er fra lillesøster. :)
 
Han gir meg blomster... røde roser.
Disse fikk jeg idag fordi jeg har 3 år i Norge nå.

Og han skal være hjemme og passe nye baby 1 år når jeg skal gå på skole. Kansje han liker øl?
Hvis ikke deikker jeg det selv. Hahahi
2016-06-04 11.26.45.jpg
 
Back
Topp