Fødselsgave fra barnefar

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
Fikk ikke sist, da forventet jeg det heller ikke. Denne gangen har jeg tenkt til å hinte mer/komme med ønske om det;)

Forventet ingenting og fikk ingenting. Babyen vår er den største gaven noensinne, og at han var der under fødselen:)

Jeg fikk en polarklokke :) ble veldig glad for det da den forrige hadde mistet en knapp. Han fikk en sort fin D&G klokke av meg :) fikk forresten også et krus med "verdens beste mamma" <3
Mørkne gangen tror jeg ikke det blir noe på noen av oss, var mer det at vi ble foreldre for første gang :)

Forventa ingenting. Fikk blomsterbukett og noen dyre cowboyboots :D

Forventer ingenting :) Men blir glad hvis han støvsuger og vasker huset før vi kommer hjem! Det hadde vært mer enn nok :)

Nei men han kjørte og kjøpte nylaget iskaffe hver dag jeg lå på barsel og gode hjemmebakte cookies og overrasket meg hver gang jeg kom. Syntes det var gave nok jeg.

Fikk ingenting nei og forventet det heller ikke. Huset var strøkent til vi kom hjem da:D

Fikk ingenting :) forventet ikke å få noe heller.
Vi fikk jo en nydelig datter, bare det er en gave i seg selv mener jeg ;)

Jeg fikk ikke det, og hadde heller ikke forventa det :)
Han kjøpte en bamse som babyen fikk på sykehuset da, holdt lenge for meg det :D

Fikk ikke sist, da forventet jeg det heller ikke. Denne gangen har jeg tenkt til å hinte mer/komme med ønske om det;)
Prøvde på det jeg, men det kom ingenting :P

Back
Topp