Fødselsgåve frå barnefar

Jeg fikk, et helt nydelig armbånd som jeg hadde ønsket meg lenge, men absolutt ikke forventet å få ❤
 
Fikk ikke og hadde ikke forventa det. Synes skatten som kom ut var mer enn god nok gave <3
 
Verken fikk eller forventet. Tror ikke mannen har hørt om det en gang...

Var bare på hengende håret at jeg fikk morgengave da vi giftet oss :p
 
Jeg fikk også. En potetskreller. En utrolig god en.

Det var selvfølgelig humor oss i mellom :hilarious:. Jeg syns det var kjempemorsomt og jeg trengte virkelig å le høyt.
Derfor kunne han i grunnen ikke gitt meg bedre gave!
Vi sparer til båt, derfor er ikke store gaver oss i mellom en prioritet. Da får vi også båten vår raskere :happy:
 
Det var selvfølgelig humor oss i mellom :hilarious:. Jeg syns det var kjempemorsomt og jeg trengte virkelig å le høyt.
Derfor kunne han i grunnen ikke gitt meg bedre gave!
Vi sparer til båt, derfor er ikke store gaver oss i mellom en prioritet. Da får vi også båten vår raskere :happy:
Hehe, jeg syntes det så ut som en fin gave jeg, regnet med at den var litt intern :p Jeg hadde tulla med mannen om håndstøvsuger, det turte han ikke å kjøpe til fødselsgave, men fikk det noen dager etterpå :p
 
Navnesmykke med navnet på datteren vår, og fødselsdato.
Fødsels sten fargen er aqua marin den som er over fødselsdatoen er steinen i måneden hun ble unnfanget på ;)
barselgave.jpg
 
Jeg fikk ikke, men han ga meg noe mye bedre ❤ Men min mamma kjøpte smykke til meg!
 
Jeg forventet det. Det er i hans kultur å gi gave til mor. Jeg fikk Tom Ford solbriller.
 

Vedlegg

  • Tom-Ford-FT0009-199.jpg
    Tom-Ford-FT0009-199.jpg
    14,8 KB · Visninger: 21
Back
Topp