Fødselsgåve frå barnefar

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Av samboeren min fikk jeg diamantsmykke. Og av min pappa fikk jeg et smykke laget av en stein han kjøpte i Sri Lanka på -60 tallet :D

Fikk et til anheng til englebarnsmykke mitt :)

Han ymtet innpå at han ville kjøpe noe men jeg sa han ikke trang - så da droppa han det nok :p
Jeg har bestilt et armbånd med barnas, bikkjas og min initialer til han ☺

Ingen gave her i gården, vi er ikke gavepersoner i det hele tatt! Jeg er fornøyd om jeg får kjøpe det jeg trenger og vil ha, og så får han kjøpe det han vil ha :) innimellom slår vi til med større dyre gaver som solbriller, eller ny telefon, men vi gir som hovedregel ikke gave til hverandre verken til jul, bursdag eller ved barnefødsler :P - og sånn er vi fornøyd med å ha det :D

Det stod en flott bukett med roser å ventet på meg da vi kom hjem fra sykehuset. Det var veldig søtt, for jeg får sjelden blomster.. Ellers har jeg sagt at han ikke trenger å kjøpe noe stort og fancy!

Fikk faktisk en flott klokke! Ble veldig overrasket for trodde ikke han hadde noe denne gangen. Koselig, og noe jeg trengte/ ønsket meg❤️

Ingen gave her i gården, vi er ikke gavepersoner i det hele tatt! Jeg er fornøyd om jeg får kjøpe det jeg trenger og vil ha, og så får han kjøpe det han vil ha :) innimellom slår vi til med større dyre gaver som solbriller, eller ny telefon, men vi gir som hovedregel ikke gave til hverandre verken til jul, bursdag eller ved barnefødsler :P - og sånn er vi fornøyd med å ha det :D
Slik er vi også. Alle synes vi er rar:-)

Selv unnet jeg meg et nytt kamera:-)

Slik er vi også. Alle synes vi er rar:-)

Selv unnet jeg meg et nytt kamera:-)
Ja får noen rare blikk når folk spør hva jeg fikk eller gir av/til mannen :P Men så lenge ingen av oss er spesielt opptatt og avhengig av gaver for å vise kjærlighet så er det en fin løsning syns jeg :)

Jeg hadde ikke trodd han kom til å kjøpe noe, men fikk en parfyme og så hadde han kjøpt et gullkors til lille. Fikk også smykke, armbånd og øredobber av min mor, og hun hadde kjøpt et gullarmbånd til lille :)

e5f19471e20be29dcb9095b9f3499679
denne snuppa var gaven vår :) hun fikk smykke med et lite rosa hjerte av mormoren sin :)

Vi snakket om det og jeg gav beskjed om at jeg ville ikke ha noe smykke lignende gave. Vi fant egentlig en gave i fellesskap. Jeg vil ikke ha noe dyrt, og jeg trengte et nytt cover til telefonen. Så her blir det et telefondeksel med den lille sitt bilde på. :)

Back
Topp