Fødselsfotograf

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Noen som har noe erfaring med det? :)
Jeg har født 2 ganger før, men jeg forsvinner litt inn i meg selv så får lite med meg og husker lite etterpå. Så jeg og mannen har vert inne på tanken, men ikke no mer en det :)
Men vil gjerne høre om erfaringer :)
 
Noen som har noe erfaring med det? :)
Jeg har født 2 ganger før, men jeg forsvinner litt inn i meg selv så får lite med meg og husker lite etterpå. Så jeg og mannen har vert inne på tanken, men ikke no mer en det :)
Men vil gjerne høre om erfaringer :)

Det kunne jeg virkelig ikke tenke meg! Føler at fødselen er så privat at jeg vil ha minst mulig folk med:-)

Når det er sagt - så blir det jo kjempe fine bilder av det:-)
Så om en er komfortable med å ha noen med - go for it!
 
Noen som har noe erfaring med det? :)
Jeg har født 2 ganger før, men jeg forsvinner litt inn i meg selv så får lite med meg og husker lite etterpå. Så jeg og mannen har vert inne på tanken, men ikke no mer en det :)
Men vil gjerne høre om erfaringer :)


Er som du,husker så å si ingenting dagen etterpå.Men å ha fotograf med kunne jeg aldri i verden hatt med,det er for nært og intimt føler jeg:-) nok med de som må være der:-p
 
Tanken streifet meg såvidt i et brøkdels sekund etter at jeg leste en artikkel om det, med utrolig vakre bilder, men nei. Helt uaktuelt!
 
Jeg er enig i tanken om at det er veldig intimt :) Men samtidig får jeg ikke med meg så mye av hvem som kommer inn. Hadde en jordmorstudent som var der, la verken merke til eller tenkte over at hun var der... Å jeg hadde ikke vist hvem hun var om jeg så gikk på henne :)
 
Jeg tror jeg hadde synes det var topp:) men ikke så aktuelt, ikke noe jeg savner etter sist fødsel, koster penger, jeg er litt sjenert av meg så hadde ikke turt å prate med de osv. Hehe. Også er det en fin opplevelse som vi har sammen bare oss to:)
 
Hvis jeg hadde hat det med nr 1 så..føler det blir urettferdig for nr1 hvis vi har det med nr 2 :)
 
Nei jeg er det uaktuelt med andre enn de som skal/må være der allerede. Er enig i at bildene blir kjempe fine men tror ikke det er for alle.
 
Det hadde vert fint. Mannen er så dårlig på å ta bilder og sist fødsel måtte jeg liksom spørre hele tiden om ikke han kunne ta noen bilder og da ble det liksom litt iscenesatt.
 
Tror nok det er veldig individuelt om mann ønsker det eller ikke :) Men om jeg hadde hatt skulle hun holdt seg i bakgrunnen så jeg ikke hadde tenkt over at hun var der :)
 
Hva med gravid mage fotografering? Noen som har tenkt på det? :)
( ikke meningen å bry meg om dette i din tråd ts )
 
Back
Topp