Jeg hadde en litt kjip første fødsel som endte i akutt KS. Kjenner dette preger meg ganske mye, og i stadig større grad nå som vi veldig snart skal prøve på nr to. Jeg har snakket med jordmor og blitt lovet samtale på sykehuset når jeg blir gravid, men vil gjerne ta et kurs eller to i privat regi også. Jeg føler et behov for å ha kontroll på alt jeg kan ha kontroll på før jeg blir gravid igjen, og vil derfor se meg ut hvilke kurs som er aktuelle.
Har dere noen tips og erfaringer og komme med? Jeg tror ikke jeg bikker helt over i fødselsangstkategorien, men kanskje en light-versjon Ønsker i alle fall å gjøre alt jeg kan for at det skal gå bedre neste gang.
Prisen blir ikke avgjørende, det viktigste for meg er å få en bedre opplevelse neste gang. Kom gjerne med andre tips som ikke står på listen også
Har dere noen tips og erfaringer og komme med? Jeg tror ikke jeg bikker helt over i fødselsangstkategorien, men kanskje en light-versjon Ønsker i alle fall å gjøre alt jeg kan for at det skal gå bedre neste gang.
Prisen blir ikke avgjørende, det viktigste for meg er å få en bedre opplevelse neste gang. Kom gjerne med andre tips som ikke står på listen også