Fødselsforberedende olje

terri91

Betatt av forumet
Noen som har erfaring med det? :-) olje man smører seg med nedentil for å bli litt mer elastisk der nede..

Brukte det sist gang, revna ikke noe men vet jo ikke om det var pga oljen da.

Har ikke kommet igang med olje denne gangen, men skal klæsje på litt morgen og kveld nå de siste 3 ukene. :p

Er det Weleda sin du brukte?

Jeg kjøpte weleda sist, men orket ikke drive og massere mange ganger per dag. Syns det var litt styr med å ha helt rene hender, skal jo smøres både foran, bak og inni. Ble nervøs for sopp osv.

Er det Weleda sin du brukte?
Ja brukte den sist. Men så nå at den bare er mandelolje, hvetekimsolje og endel duftstoffer (som jeg tåler dårlig) så denne gangen blander jeg min egen. Bruker likevel hvetekimsolje på magen og har mandelolje stående til badevannet til vesla. :)

Ja brukte den sist. Men så nå at den bare er mandelolje, hvetekimsolje og endel duftstoffer (som jeg tåler dårlig) så denne gangen blander jeg min egen. Bruker likevel hvetekimsolje på magen og har mandelolje stående til badevannet til vesla. :)
Åssen skal du blande det? Bruker du da oljene fra Bodyshop?

Kjøpte til sist svangerskap men syns det var så tidkrevende og kjedelig og vanskelig å komme til for å smurt slik instruksjonene sa at jeg ikke orka å smøre :P

Jepp! Bruker hvetekimolje fra apoteket! Styr!!! Men får det nå til én gang om dagen :p

Snakket med jordmor om dette som da sier at det er vist å fungere om man masserer det med tommelen inni kjeden og to fingre utenfor, da en prosedyre som må gjentas i flere uker

Back
Topp