Fødselsforberedende kurs

*Mamma t Gullungene*

Elsker forumet
Har fått ett brev i posten, fra AHUS ang fødselsforberedende kurs,
torsdag 15 juni 10.00-14.30.. Ska bli så spennende [:D]
Koster 400,- per par..

Presentasjon av jordmor å deltagere
Orientering om kurset
Når kontakte fødeavd.
Innleggelsen
Mottagelse i fødeavd.
Tegn på fødselsens start å faser
Barseltiden
Komplikasjoner
Smertelindring
Film om fødselen
Lunsj
Omvisning på føde å barselavd.

Syns det hørtes greit ut jeg..! Da veit man hvor man skall den dagen det er dags [:D]
Gleder meg masse...!

jeg har allerede vært jeg - her var det fordelt på 4 kvelder, og kostet 30 kroner pr person (for hele kurset - og da var det servering hver gang også)... var veldig hyggelig - og nyttig både med informasjon om smertelindring og fødestillinger, pluss besøket på føden!

ORIGINAL: Gullungen i magen!

30kr ja, blir litt mindre det :) HELDIG!!!
Dersom dere drar begge to, så blir det 240 kr til sammen.[:D]

Nei, vi dro begge, og det ble 60 kroner tilsammen... de 30 kronene var for hele kurset!! (Ja, utrolig billig). Serveringen var te og kaffe, kjeks/sjokolade/frukt, men det var ikke det viktigste - det var veldig hyggelig - og ble holdt av min jordmor + en helsesøster.

ORIGINAL: Gullungen i magen!

Utrolig bra at det ikke kostet mer. Hvor var dette? Heldig du :)

Jeg er i Volda - og det er ikke noen stor plass - vi var 6 par på kurset, så de gjør det vel til selvkost tenker jeg... synes også det var en fin pris. Vi var også heldige å få ul-bildene gratis her.. men vanngym'en må jeg betale... tror det er 350 for hele kurset, men jeg gikk glipp av de første, så jeg får bare med meg 4 ganger og tror jeg må betale 300 kroner kanskje

Jeg skal på kurs den 13.09 på Ahus. kl 10.00-14.30[:)]

Noen som vet hvor lenge på forhånd man må melde seg på sånt? SKal jo ned til hjemkommunen min og føde, og blir da gående hos jordmor der den siste tida.. Men burde jeg ringt allered nå og meldt min ankomst da kanskje? For å få plass på et sånt kurs? [8|]

tror det er individuelt jeg... vi fikk brev om at kurset startet den og den datoen, hva det skulle gå ut på, etc. og så var det bare å møte opp...

Noen som vet om man får sånne tilbud på ABC?

Skal til jordmor om noen uker, så da kan jeg spørre. Blei bare så nysgjerrig nå!

M

Back
Topp