Fødselsforberedende kurs

batMam

Glad i forumet
Junilykke2018
Har dere tenkt å gå på det? Er jo en gooood stund til enda..:hilarious: men har dere tenkt noe på det?
Når pleier man å dra på det?
Dere som har flere barn, går dere igjen?

Jeg var ved sist graviditet, men det er jo endel år siden..
Ny graviditet med ny mann, blir vårt første felles, så har litt lyst å gå.:p

Nei den her i Skien var så tørr å kjedelig at jeg holdt på å dø [emoji13] mannen min fikk lyst å si han måtte på Do å sen gå hjem så nei vi kommer ikke gå ;) følte ikke di sa noe nytt eller ukjent uansett pluss at di snakket masse om at forhold kan gå i kras å at det er viktig å jobbe seg gjennom det men at ikke alle klarer det. Veldig negativ dame....

Har aldri våre, og skal ikke denne gang heller. Når jeg skulle ha 1. Kjøpte jeg meg en norsk film om emnet heller husker jeg :D

Hadde det forrige gang på helsestasjonen, vet ikke om jeg synes det var verdt tiden, men var på en måte greit å få med seg allikevel.

Var første gang, syntes det var helt ubrukelig. Gikk ikke andre gang og skal heller ikke nå. Hadde ikke gjort det første gang heller hvis jeg visste hva jeg gikk til[emoji23]

Jeg var på det sist. Det var Ok. Var fint å se fødeavdelingen osv.
Vet ikke om jeg kommer til å gå igjen denne gangen, selv om det blir et annet sykehus

Var ikke på det sist, og har ikke planer om det når heller. Leste halve boka av «en god fødsel» og «mamma for første gang» og synes jeg fikk god info der og av jordmor. Var på omvisning på sykehuset.

Hadde det forrige gang på helsestasjonen, vet ikke om jeg synes det var verdt tiden, men var på en måte greit å få med seg allikevel.
Ja, sant det, spørs om det er verdt tiden... husker vel bare bekkenbunnstrening og kniping fra sist, og det ble man minnet på på barsel også..
Står jo endel her inne;)

Var ikke på det sist, og har ikke planer om det når heller. Leste halve boka av «en god fødsel» og «mamma for første gang» og synes jeg fikk god info der og av jordmor. Var på omvisning på sykehuset.
Jeg så på Fødeavdelingen på nett TV, lærte pusteteknikker der:D og de fikk jeg jaggu bruk for:joyful:

Hadde kun en fødselsforberedende samtale med jordmoren min, samboer var med :) mye mer nyttig synes jeg!

Tror det bare tilbys til førstegangs fødende her. Tror uansett ikke vi skal. Var helt greit å være på det med førstemann

Gikk på det sist og det var helt greit. Tenker ikke å gå på det nå, ikke behov.

Vi var på kurs da vi ventet nr 1. Det var helt ok. Men har ikke følt behovet for det de andre gangene og heller ikke denne gangen[emoji4]

Jeg så på Fødeavdelingen på nett TV, lærte pusteteknikker der:D og de fikk jeg jaggu bruk for:joyful:
Der sa du noe viktig som jeg glemte, en del av mine fødselsforberedende sist var yoga. Det var egentlig ikke en yoga spesielt for gravide, men det var en yoga som var veeeldig rolig og hadde fokus på pusteteknikk, og den pusteteknikken brukte jeg MYE under fødselen.

Fødeavdelingen orker jeg ikke, da blir jeg bare skremt

Jeg var ikke på det sist, og det var kanskje like greit, iom at jeg endte opp med hastekeisersnitt. Tror ikke det er noe jeg prioriterer denne gangen heller.

Back
Topp