Fødselsforberedende kurs

Kallenavn

Andre møte med forumet
Hei.

Mulig det er flere tråder med dette temaet, men fant ikke noe i farten.
Noen som skal på et slikt kurs? Eller noen som har erfaringer med det?

Vi har meldt oss på kurs, og lurer på hva vi kan forvente oss her.

Vi var sist. Var en presentasjon med gjennomgang av fødselens faser, info om smertelindring, råd om når og hvor man skal ringe når fødselen er i gang. Fikk også omvisning på føden og barsel også var det mulighet for å stille spørsmål[emoji4] veldig fornøyd, men ser ikke behovet denne gangen. Dette var på KK i Bergen

Eg har veldig lyst på det! Meiner jordmor sa eg kunne søke etter uke 26. Når skal du? Trudde det var litt tidlig no.

Samme her. Meldte meg og mannen på når jeg var på kontroll i uke 14. Da anbefalte jordmor at vi tok det kurset siden vi er førstegangsforeldre. :)
Samme som her da [emoji4] Anbefalte oss å delta siden det er mitt første. Han har en fra før av, men ja, skal være med likevel [emoji4]

skal dere igjennom helsestasjonen?
Jordmor på helsestasjonen anbefalte oss dette, så spurte jordmor på sykehuset når vi var på ultralyd. Hun anbefalte å melde seg opp så fort som mulig, da det kunne bli fult. Så vi meldte oss bare opp på hjemmesiden til sykehuset.

Eg har veldig lyst på det! Meiner jordmor sa eg kunne søke etter uke 26. Når skal du? Trudde det var litt tidlig no.
Jordmor på helsestasjonen anbefalte oss dette, så spurte jordmor på sykehuset når vi var på ultralyd. Hun anbefalte å melde seg opp så fort som mulig, da det kunne bli fult. Så vi meldte oss bare opp på hjemmesiden til sykehuset. Skal i midten av Februar. 14. Tror jeg det var.

Back
Topp