Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har fått tilbud fra helsestasjonen her i januar hvertfallskal dere igjennom helsestasjonen?
Vi har fått tilbud fra helsestasjonen her i januar hvertfall
Samme som her da [emoji4] Anbefalte oss å delta siden det er mitt første. Han har en fra før av, men ja, skal være med likevel [emoji4]Samme her. Meldte meg og mannen på når jeg var på kontroll i uke 14. Da anbefalte jordmor at vi tok det kurset siden vi er førstegangsforeldre.
Jordmor på helsestasjonen anbefalte oss dette, så spurte jordmor på sykehuset når vi var på ultralyd. Hun anbefalte å melde seg opp så fort som mulig, da det kunne bli fult. Så vi meldte oss bare opp på hjemmesiden til sykehuset.skal dere igjennom helsestasjonen?
Jordmor på helsestasjonen anbefalte oss dette, så spurte jordmor på sykehuset når vi var på ultralyd. Hun anbefalte å melde seg opp så fort som mulig, da det kunne bli fult. Så vi meldte oss bare opp på hjemmesiden til sykehuset. Skal i midten av Februar. 14. Tror jeg det var.Eg har veldig lyst på det! Meiner jordmor sa eg kunne søke etter uke 26. Når skal du? Trudde det var litt tidlig no.