M
Moderator Irene
Guest
Noen her som har planer om å gå på dette, eller kanskje har begynt?
Kanskje dere vil fortelle hva det går ut på?
Kanskje dere vil fortelle hva det går ut på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vet når må man melde seg på dette? Jeg har fødeplass på Ahus..
Hvordan er det når man er alene?
Sist fødsel ble det arrangert på Ahus gjennom jordmortjenesten i kommunene(gratis). Vi møttes der, fikk se film, PP-presentasjon av ulike smertemidler og hva som skjer under fødsel. Til slutt visning på fødestue, forskjellige fødestillinger i praksis Og pappaen her i hus ble plukket ut til å prøve lystgass Dette var over noen timer på kveld, godt oppleggNoen som vet når må man melde seg på dette? Jeg har fødeplass på Ahus..
Jeg har allerede ringt for å melde meg på fordi det stod at man måtte være tidlig ute i papirene vi fikk. Men da jeg ringte (for et par uker siden) fikk jeg beskjed om at jeg var litt tidlig uteNoen som vet når må man melde seg på dette? Jeg har fødeplass på Ahus..
Aha. Da har jeg sikkert tid til å høre med jordmor neste gang jeg skal dit.. Takk! ☺Jeg har allerede ringt for å melde meg på fordi det stod at man måtte være tidlig ute i papirene vi fikk. Men da jeg ringte (for et par uker siden) fikk jeg beskjed om at jeg var litt tidlig ute
Hvor finner du det?Skal på gravidyoga tenkte jeg, fått det anbefalt så veldig og tenker det ikke kan skade uansett, særlig mtp at jeg vanligvis trener endel men ikke har greid det så langt i svangerskapet, får bli treningsalibiet mitt fra nå av
På noen av de stedene er det i hvert fall sånn at bf er med siste gang og man har litt forberedelse til fødsel tenker det får holde her i hvert fall
Belly and Baby har sånn hvor bf er med siste gangHvor finner du det?
Belly and Baby har sånn hvor bf er med siste gangHvor finner du det?
Räknas inte födeavdelningen på tv:n som födselforberedende kurs? i sånt fall är ja väldigt förberedd
Hehe . Nej men för att svara på frågan så har jag inte tänkt på kurs. Kanske något och undersöka ialfHaha, godt poeng! Det hjelper nok på å se på den ja!