Fødselsforberedende idag..

FirstTime

Elsker forumet
Ja da har sambo og jeg vært på Ullevål sykehus på fødselskurs. Er fornøyd med kurset. Var veldig fint få komme inn på føde avd og barsel avd og se og kikke. Over jordmor som hadde kurset var ei skikkelig flink dame, rolig og behersket og en god porsjon humor..har jeg flaks kan du hun ta imot mitt barn.

Vi fikk også se to videoer fra fødsel...var ikke så gøy se akkurat men angrer faktsik ikke att jeg kikka heller. Men må innrømme det var noen snodige fødestillinger på noen av damene...
Og så var det veldig fint att vi hadde tid i en gymsal hvor vi fikk demonstrert fødestillinger etc..
Anbefaler ta med dere barnefar og melde dere på.

Klem

hmm...
høres spennende ut det der!!
Men aldri i verden om jeg hadde klart å få han med meg på føden når jeg var fødeklar, om han hadde sett en slik fødselsfilm!!!!!!
Jeg må skåne han på forhånd så det er sikkert han blir med når jeg får rier![:)]

Hørtes fint ut, håper det er like bra på Ahus!
Vi skal ikke se fødselsvideoen da, den klarer jeg meg uten.
Har tvunget meg igjennom et par stk fra før og prøver å glemme det.

Dessuten skal samboer sitte ved mitt hode igjennom hele fødselen, ikke snakk om at han skal se musa i under fødsel.. ugh..

ORIGINAL: Monicus

Hørtes fint ut, håper det er like bra på Ahus!
Vi skal ikke se fødselsvideoen da, den klarer jeg meg uten.
Har tvunget meg igjennom et par stk fra før og prøver å glemme det.

Dessuten skal samboer sitte ved mitt hode igjennom hele fødselen, ikke snakk om at han skal se musa i under fødsel.. ugh..

ja,,,sikkert ikke et fint syn for ham! Hehe..ser sikkert rett og slett heeeelt forferdelig ut fra den posisjonen jordmora har da....tøff jobb gitt..tror jeg skal videreutdanne meg til jordmor..må se hvordan de har det i aksjon først![:)] 

Back
Topp