Fødselsforberedende akupunktur

LilleFighter2016

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
I dag har jeg startet opp med akupunktur. Jeg må prøve å få mer energi og hvis det hjelper at fødselen går lettere også er det kjempe bra :) jeg er spent på om det har virkning :)

Jeg prøvde ikke akupunktur med første. Noen her som har prøvd og hadde virkning? :)

Jeg har ikke prøvd før fødselen, men vil prøve det under denne fødselen :) spent på om du merker noe :)

Jeg skal på modningsakupunktur på tirsdag, er spent på om det har noen effekt. Er førstegangs, så har ikke noe sammenligningsgrunnlag. Tenker at det uansett ikke kan være noen ulempe å ha prøvd det :)

Snike frå november, eg har vore 2 gonga te Modningsakkupunktur no. Fystegongs, so veit liksom ikkje ka eg ska samanlikna med/kjenna itte. Men eg har isofall ikkje noko mindre modningstegn itte eg begynte. Kjennes ut so bebi e på vei ut...:wtf: eg har truå på at da hjelpe kroppen te å bli meir klar for fødsel sånn innvendig, så kjeme te å gå fleire gongar. Ho seie at mange blir meir avslappa og får sova bedre, og da gjelde forsovidt meg! E viktig å få samla all energi te fødsel no. Når termin nerma seg so har eg lyst å spørra om ho kan setta nokon måle so trigga fødselen litt meir:dead: eg går forøvrig på sykehuset og får detta gratis. Kan fort bli kostbart om ein gjere da på ein klinikk.

Jeg har ikke prøvd før fødselen, men vil prøve det under denne fødselen :) spent på om du merker noe :)

Jeg prøvde under fødselen med første som smertelindring. Klarte meg fra 12-1630/17 før jeg måtte ty til epidural. Håper jeg klarer meg uten smertelindring denne gangen annet enn akupunktur.

Kan tenke meg å prøve, men må gjøre unna eksamen før jeg prøver noe modnings-greier! :) men om d kan gi bedre nattesøvn kunne jeg definitivt trengt d nå... kanskje jeg rett og slett skal ringe noen i morgen å høre om jeg kan få en time... håper også å bruke d som smertelindring under fødsel! :)

Skal ha modnings akupunktur ;) håper jeg er lik mamma, hun har mye god virkning av akupunktur mot smerter i muskler og ledd.

Back
Topp