Fødselsforberedende akupunktur

*Havblå*

Betatt av forumet
Mailykke <3
Er det noen som har erfaring med fødselsforberedende akupunktur?

Har du opplevelse av at du fikk en lettere/raskere fødsel eller fødte før tiden?

Svangerskap 1 tok jeg ingen akupunktur= rier hjemme i ca 8 tim (ikke veldig vondt), 4 cm når jeg kom til sykehus. Hun kom ut etter ca 3 tim på sykehus.

Svangerskap 2: modningsakupunktur fra uke 36, 2 ggr/uke. Fødselen startende m intense rier mitt på natten, lillebror kom ut en tim etterpå til termin.

Er det noen som kan anbefale en god akupunktør i Oslo? Har dere planer om å ta akupunktur?

Har lyst å prøve jeg.. Forrige fødsel var evig langdryg og kjip. Så gjør alt for å få en bedre opplevelse denne gangen.. Men når begynner man med sånn? :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har lyst å prøve jeg.. Forrige fødsel var evig langdryg og kjip. Så gjør alt for å få en bedre opplevelse denne gangen.. Men når begynner man med sånn? :)

Tror man begynner fra ca uke 36, hadde veldige murringer etter hver gang sist då jeg er ganske sikker på at det hadde effekt..

Er det noen som har erfaring med fødselsforberedende akupunktur?

Har du opplevelse av at du fikk en lettere/raskere fødsel eller fødte før tiden?

Svangerskap 1 tok jeg ingen akupunktur= rier hjemme i ca 8 tim (ikke veldig vondt), 4 cm når jeg kom til sykehus. Hun kom ut etter ca 3 tim på sykehus.

Svangerskap 2: modningsakupunktur fra uke 36, 2 ggr/uke. Fødselen startende m intense rier mitt på natten, lillebror kom ut en tim etterpå til termin.

Er det noen som kan anbefale en god akupunktør i Oslo? Har dere planer om å ta akupunktur?

Anbefaler Balderklinikken :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har tenkt å ta fra uke 36, men legen syns jeg skal bruke pengene på egenpleie i stedet:p
Men da får jeg tatt meg en tur til jm, så tenkte iallefall å prøve det en gang.

Har lyst å prøve, alt som kan hjelpe på fortgangen på dette tas i mot med håp ;)

Back
Topp