Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gjør igrunn ikke så mye, har født en gang før, så vet på en måte hva jeg går til, selvom alle fødsler er forskjellige.. Men liker godt å se på program om fødsler og sånn.. Ikveld 21.45 kommer det et program på tv2, husker ikke hva det heter..Mi ( nr 2 på vei) skrev:
Tenker litt sånn sånn at man får ta det som det kommer, det kan gjøre end vondere enn sist, eller det kan bli mindre vondt enn sist..
Tonje89 skrev:
Jeg gjør igrunn ikke så mye, har født en gang før, så vet på en måte hva jeg går til, selvom alle fødsler er forskjellige.. Men liker godt å se på program om fødsler og sånn.. Ikveld 21.45 kommer det et program på tv2, husker ikke hva det heter..Mi ( nr 2 på vei) skrev:
Tenker litt sånn sånn at man får ta det som det kommer, det kan gjøre end vondere enn sist, eller det kan bli mindre vondt enn sist..
Det heter "Beretninger om begynnelser". Sett de to første episodene, kjempe fint program! Utrolig betryggende å se så flinke folk i aksjon når ting ikke går helt som planlagt.:)
Personlig gjør jeg som dere andre...leser litt og prøver å se det for meg....men tror ikke det blir i nærheten av hva jeg forestiller meg:p Jo, også skal jeg på fødselsforberedende kurs imorgen. Noen som har vært før?