Fødselsdrømmer

M&ms

Forelsket i forumet
Hei jenter! :)
Den siste uken har jeg hatt drømmer om fødsel HVER natt! Forskjellige fødsler og sånt, men alltid fødsel.
Er det kroppen som forbereder seg? Har evt noen av dere opplevd det også har fødsel startet ikke lenge etterpå? :) Er førstegangs og 34+0 idag.

Har begynt å komme her også den siste uken, er 36 uker. Er nok veldig normalt, da vi tenker mer på fødselen nå når den nærmer seg ;)
I går leste jeg om smertefri fødsel og i natt drømte jeg at jeg hadde en supersmooth fødsel :-p

Har begynt å komme her også den siste uken, er 36 uker. Er nok veldig normalt, da vi tenker mer på fødselen nå når den nærmer seg ;)
I går leste jeg om smertefri fødsel og i natt drømte jeg at jeg hadde en supersmooth fødsel :p

Hørtes jo fantastisk ut:p vil også drømme sånne drømmer så jeg kan slappe litt mer av ifht fødsel :happy:

Jeg tenker mest på fødsel på dagtid... Har ikke drømt om det enda. Men jises så ferdig jeg er for å føde :o Jeg vil bare føde nå! Er så utålmodig på å få se vesle jenta i magen ❤️
(Føler det greit å være gravid da, det er bare at jeg gleder meg sånn! :P)

Hadde det i starten av svangerskapet, og før jeg ble gravid :-P Nå er det lenge siden jeg har hatt en drøm om fødsel eller barn i det hele tatt :-P

Jeg tror ikke det er et tegn på fødsel, men heller at man tenker mye på fødsel på slutten av svangerskapet så blir det naturlig for noen å drømme om det og :)

Drømmer er jo ofte en bearbeidelse av dagen, så det er jo ikke så rart om det dukker opp litt fødsel :) her er det lite av det, og drømmer generelt. Samboeren derimot, han drømmer veldig livlig, prater mer i søvne og styrer mer enn tidligere :P kanskje jeg bare har overført alt til han???

Drømmer er jo ofte en bearbeidelse av dagen, så det er jo ikke så rart om det dukker opp litt fødsel :) her er det lite av det, og drømmer generelt. Samboeren derimot, han drømmer veldig livlig, prater mer i søvne og styrer mer enn tidligere :P kanskje jeg bare har overført alt til han???
Her drømmer også mannen mer enn meg for tida. Gjerne stressende drømmer som at han forsover seg til dåpen. ;-) Han våkner opp svett og sliten, stakkar. Jeg tror han er fryktelig spent og syns tiden går farlig fort fram mot fødselen.

Drømmer at jeg føder hver natt nesten.. Og mannen har aldri tid til å være med på fødselen:p Tror det bekymrer meg mer enn jeg er klar over.. Er litt redd for at vi ikke får barnevakt til de andre barna, også må mannen være hjemme. Jeg håper så inderlig at fødselen starter etter at barna er i seng, men før det er for seint å ringe etter barnevakt:p

Det er nok helt normalt! Drømmer er jo prosesser fra det man tenker på ofte.. Og vår hjernekapasitet dreier seg nok mye om fødsel nå som det nærmer seg.. Både bevist og underbevisst! Jeg føder som regel hver natt, hehe☺️

Tusen takk for svar jenter :D
Er egentlig bare skikkelig frustrerende, blir så mye mer utålmodig! :p

Back
Topp