Fødselsdrøm/mareritt

Narren

Narren
Huff i natt drømte jeg at jeg fødte. Fødselen gikk veldig fint men det var det som skjedde etterpå. Det var veldig fult på føden så i det vi var ferdig fikk jeg ikke lov å vaske meg eller tillogmed ta på bind før vi ble kastet ut. Siden vi måtte hjem så fort måtte vi innom exspert for å kjøpe pustemonitor til babyen for den var litt liten og slet med å huske å puste. Så da gikk jeg da inne på exspert og bløde all over the place i en sykehus skjorte som var full i blod bak og leitet ettter et handycap do som hadde vask inne på et issolert rom. Noe de selvsagt ikke hadde så jeg sto forran alle å vasket vekk alt blodet! Jada happy night!
 
Hahah uff, det er utrolig hva man kan drømme og hvor forferdelig ekte det føles ut der og da. Har hatt et par slike selv.
 
Her drømmes det helt syke drømmer for tiden.
En natt døde mannen(!!!). Neste natt drepte onkelen min tanta mi.
En natt ble jeg angrepet av naboen. Og i natt drømte jeg at jeg kom ned i morges til et hus fullt av katter....

Så det tar heeelt av for min del på drømmefronten! Det verste er at de virker så ekte... (Utrolig nok)
 
Jeg drømte i natt at jeg hadde en to år gammel datter jeg ikke visste navnet på. Jeg gikk til min bror og svigerinne for å spør etter klær. Alle kjente barnet men jeg klarte ikke huske va hun het. Jeg sa jeg trodde hun het Hege men måtte se i passet hennes. Hele seansen skjedde mens bror min kastet blåe Rema 1000 bleier på meg :)

Har drømt noen ville og syke drømmer i det siste...
 
Graviddrømmer er helsprøtt! Ikke hatt så mange enda, hadde endel sist.
 
Jeg drømte i natt at jeg har mistet. Husker ikke detaljene, men følelse at det blir ingenting av babyen og at vi må igjen gjennom hele IVF-prosessen og stor skuffelse er fortsatt der .
 
I natt drømte jeg at jeg falt og slo magen, jeg ville ha ultralyd men legen mente at det kunne jeg ikke få fordi jeg var i uke 11. Jeg måtte vente i minst 1 uke før var villig til å gjøre det. Jeg måtte derfor dobbelt sjekke hvor mange uker jeg var på vei og plutselig var det dukket opp flere uker "innimellom" i kalenderen og jeg var plutselig 18 uker på vei og legen hadde glemt å søke om fødeplass så jeg fikk ikke OUL.
 
Jeg har drømt at jeg hadde drukket mange øl på bar med mannen min og andre venner, da jeg kom på at jeg var gravid, prøvde jeg å endre drømmen til at det hadde vært alkoholfritt øl men ingen i drømmen trodde på det og jeg våkna med skikkelig panikk "hva har jeg GJORT?!"
En annen drøm var at mannen var på en fest med vennene sine, men jeg kunne ikke drikke så jeg var edru. Så utviklet festen seg til et slags sex/swingers party og jeg ble skikkelig forbanna over at mannen kunne være utro når jeg var gravid med barnet hans - og i tillegg var tilstede! I natt drømte jeg at jeg skulle strikke en bitteliten genser til storebroren min så han skulle bruke til en av de fire kattungene vi hadde vært og sett på. Den genseren strikket jeg på synåler... Kan ikke huske å ha hatt så merkelige drømmer før!
 
Sniker fra august..

Drømte I natt at mannen sparket meg ut for å levere noe last med lastebilen, så hentet tidenes eldste scania lastet med 2 paller ..

Midt på natten og uten sovemuligheter I bilen , tok jeg med meg en dyne og la meg til å sove under ett overbygg siden det tok hele natten å laste av de to pallene.

På vei hjem ble jeg stalket av en shady person fra dette stedet , hn hadde sjekket opp facebook og adresse så han fant meg selvom jeg prøvde å kjøre fra han.
Dukket opp på døren og sa noe sånt som at jeg hadde bedt om det selv og praktisk talt invitert han til å ha sex. ..

Drømte så at jeg løp rundt I nabolaget for å finne bilen min, som jeg fant I en blindvei, avskiltet fordi en bonde vi hadde til nabo tok skiltene hver natt, med han fyren på slep. .
Fant igjen lastebilen som nå plutselig var en fartsmaskin uten like og ble jaget av mr.shady på motorsykkel :p
Våknet når jeg gikk tom for diesel og han tok meg igjen..
Følte meg passe kokko, mildt sagt!
 
Drømte at jeg hoppet i fallskjerm. Det gikk helt fint. Etterpå kom jeg inn på et fly, og der satt mamma. Hun skulle også hoppe i fallskjerm.
 
Back
Topp