fødselsdeprisjon..

baby 79

Betatt av forumet
Jeg leste om svangerskapsdeprisjon i et blad i dag..kk
og fikk litt andre tanker omkring temaet.. Jeg tenker at baby kommer og at alt bare blir kos..jeg vet jo om 24- timers arb. nattevåk, og amming..men jeg klarer ikke helt å forestille meg helt hvordan det vil bli..

Tenk hvis ting ikke blir slik jeg tror, eller tenk hvis jeg blir nedstemt osv.
Det kan jo skje alle.. og lurer på om jeg er disponibel..

Rådet rfa den damen var å ikke ha for mye "oppussingsprosjekt" på gang.. eller være under flytting.. og ikke planlegg ting for mye og at alt er "for" perfekt når baby kommer..
Og rådet til å selfølgelig planlegge og kjøpe inn ting, men sette NED kravene og ta ting som det kommer..

Jeg for min del, planlegger og kjøper inn og ser liksom for meg hvordan det skal bli..
Er jeg i faresonen?
Ble plutselig litt stressa når jeg leste dette..

Håper noen tar seg tid å svare..det hadde jeg satt pris på!

Klem fra meg
 
Blir du veldig lett kjempe lei deg visst ikke ting blir slik som du hadde tenkt? Tror at visst du har et avslappet forhold til at ting ikke alltid går etter planen så har du ingenting å bekymre deg for.. Dette går nok bra skal du se, ikke tenk på det[;)] Lykke til.. *klem*
 
Jeg kan godt bli litt skuffa hvis ting jeg har gledet meg til lenge blir avlyst, men det går fort over.. 1 time

Men jeg er en veldig fleksibel person som tar ting som det kommer ofte.. Men det
er bare vanlige ting.. Å få en baby er liksom det største en kvinne kan oppleve, og en nedtur i forbindelse med den kan kanskje virke sterkere..ikke vet jeg..
 
Jeg tror at når du har babyen din sammen med deg så er det ingenting som er større enn det! Om da fargen på teppet er feil, så tror jeg ikke du bryr deg stort.. Du har babyen din å tenke på! Den er perfekt uannz planlegging..
 
Back
Topp